Nimiä oletteko miettineet?

mima90

Oman äänensä löytänyt
Eli siis joko olette ruvenneet nimiä miettimään? :)
mä leikittelen kaikilla nimillä ja meinasin vähän listaa tehä,niinkuin esikoisellakin mutta lopulta nimi tuli ihan yht äkkiä,eikä ollut yhdelläkään listoista ;) eli päätös kyllä tehdään vasta kun vaavi mailmassa ja näkee että mitlä vaavi näyttää <3 :)
aiotteko muuten monta nimeä antaa?
meidän esikoinen on Jere Mikael Juhani <3 :)
joten toisellekin tulee todennäköisesti kolme nimeä.

näitä olen nyt miettinyt : 

Jonatan/Joonatan , Jonas,Jooa,Jonny,Jali,Julius,
Mio,Milo,Micael,Mico,Miska,Kim/Kimi,Kevin,Thomas,Joona,Joni,Joa,Jare,Jonne ja Joel
:D :) kauhee lista,mutta noi on tällä hetkellä lemppareita... ;D !
 
Mun täytyy nyt läytää vanha perinteinen suomalainen pojan nimi.

Tyyliin: Toivo, Voitto, Paavo, Arvo jne.... 
Toka nimi ehkä jo valmis
Kolmannen nimen pitää päättyä kirjaimiin  -el

Ehdotuksia sopii antaa :):):)
 
Kyllä täälläkin suunnalla ollaan mietitty jo hyvä tovi nimiä. Vaan kun ei oikein päästä yhteisymmärrykseen. :D

Pojan nimistä pinnalla ovat Valtteri, Sakari, Joona, Severi ja Touko. Tytön taas Kaisla, Katariina, Anna, Meri ja Taika.

Vääntö on kova ja tyttöjen nimet ovat suurimmaksi osaksi kyllä ihan minun miettimiäni; tuleva isä kun ei oikein tahdo ymmärtää, että sieltä voi tulla poika TAI tyttö. Eli voisi olla ihan hyvä idea miettiä myös noita neitien nimiä. Rakenneultra on nyt 9. pv. Pitäisiköhän kysyä, näkyykö jotakin viitteitä vaavelin sukupuolesta? Itse ajattelin ensiksi, etten kysy, muttamutta... :)
 
Nimiä on mietitty, sekä tyttöjen että poikien (rakenneultra ens vkolla). Pojan suhteen taietaan päätyä mun pappani nimeen, mutta ihan lukkoonlyöty ei kuitenkaan sitä olla. Joka tapauksesa pittää olla joku kunnon suomalainen perinnenimi:) Tytön suhteen nimi taitaa olla aikasta varma, 2. nimi sen sijaan on vähän auki. Tytön nimikin on semmosta 1900-luvun alun perinnenimistöä, muttei ihan supersuosittu kuitenkaan (1900-luvun alun nimistöhän näyttää nyt olevan suosiossa!). Ollaan myös päädytty siihen, että lapselle annetaan ytimekkäät 2 etunimeä, ei siis kolmatta.
 
meillä on esikoisella norminimi, etunimi ja toinen nimi. tää toinen muksu saa kans normaalin nimen ja kaks yhteensä. mulla on kolme nimee ja miehellä kaks. mies keksi esikoisen nimet ja ne sopi mulle.. sama kävi nyt, ehdotti sekä tytölle, että pojalle ja passas mulle :D
 
IhanUus Kiitos!!!  Kovasti siis kaipaisin -el loppuisia pojan nimiä. Esikoisen kolmas nimi Mikael ja tokan Rafael, mutta mikä on kolmas????
 
Juu ja Samuel ja Eliel on kans kivoja ;)

Meille tulee tyttö ainakin ultran mukaan, joten poikien nimiä ei olla kauheesti edes mietitty..esikoinen on Elias Oliver :)

Tytölle aateltiin antaa: Aino Rea Olivia..hyviä etunimi vaihtoehtoja ois myös Iiris ja Lilja..
Aino on iso mummun nimi, Rea on mummun toinen nimi ja Olivia rimmaa Eliaksen toiseen nimeen...Liljoja on myös suvussa..Iiriksiä ei ole, mutta tykkään kovasti...Mutta sitten Iiris Rea Olivia ei sovikkaan enää..kai?
Hankalaa..tää nimien mallaaminen..:D
 
Nimi vauvalla jo on ja se on jo käytössäkin. Tosin  olemme jättäneet varan, että se voi muuttua ennen ristiäisiä jos vauva ei nimeltä näytäkkään :)
 
Takaisin
Top