Nimet

Fransesca

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tänne vois antaa nimivinkkejä niitä kaipaaville :)
Minä toivoisin luovaa ideointia tytön nimeksi jossa olis d-kirjain.
Kun sisarukset ja serkut ovat Aada, Nadja, Linda niin tällekin tulokkaalle pitäisi keksiä kiva d-nimi :)
Saa olla joku ihan "omakeksimä" muunnoskin, eikä tarttee löytyä mistään kalenterista...
 
Mä tunnen yhden Mindin. :D ainakin harvinainen ja ihan kaunis nimi. :)

Jadessa ja Adelie on yhdet ihan kauniit vaihtoehdot, niitäkin tullut jo pari vastaan.

Muita mitä tulee mieleen Amanda, Sandra, Alexandra, Edith, Odessa, Jade, Miranda, Melinda, Adele.. Onhan noita!
 
Ootteko muut jo miettineet nimiä? Toki se riippuu myös siitä miltä vauva näyttää ja vaikuttaa...
 
Meillä on pojalle kaksi vaihtoehtoa, riippuen miltä kaveri näyttää.
Esikoisen kohdalla oli myös näihin aikoihin nimi valittuna. Synnäriltä sitten ilmoitetaan muille.
 
On nimi valmiina, saattaa toki mennä uusiksi jos ei näytä yhtään nimeltään :) Pojan kohdalla olis helpompi, vaihtoehtoja tasan yks mikä kävis, tytölle etunimiä löytys useampikin vaihtoehto.
 
Meillä on sekä tytölle et pojalle nimi valmiina, haluttii et nimi tulee suvusta
 
Kolmas nimi puuttuu... jos ei hyvää tuu vastaan ni sitte jätetään pois. Tulee suvusta ni suht helppo keksiä.
 
Mulla on useampi nimi mielessä, tytölle enemmän ku pojalle. Mies ei oikein vielä halua nimeä lyödä ns lukkoon, joten näillä mennään loppuun asti.:rolleyes:
 
Meillä on nimet jo päätetty tuli sitte tyttö tai poika. Kolme nimee tulee ja suvusta kaikki. Tärkeimmist jo menehtyneist sukulaisist tulee nimi ja viimenen nimi on sellai mikä kulkee suvussa
 
Nimiäiset vai ristiäiset? Millasia nimiäiset ovat? Jokaisen toki omannäköiset mutta olis kiva kuulla. Kerrotteko nimen vasta silloin?
 
Me ei pidetä kumpiakaan, nimi ilmoitetaan luultavasti taas viestein kun on virallisesti mustaa valkoisella :)
 
Takaisin
Top