Nimet

mulla ois yks nimi tytölle valmiina :D eriasia sitten näyttääkö napero siltä :D työnimenä on hippiäinen :) 
 
Mulla oli siis jo viime raskaudessa tytölle selkeä nimi tiedossa, mutta kun poika tuli niin ei tullut käyttöön. Tytölle olisi edeleen tuo nimi siis. Pojalle en ole vielä nimiä miettinyt. Varmaan sitten kun sydänäänet olen nähnyt ultrassa alan tarkemmin tuotakin suunnitella. Viimeksi pojan nimi valikoitui pienen syntymän jälkeen kun oli niin Danielin näköinen. Varmaan nytkin on lista nimiehdokkaita ja sitten kun nähdään niin päätetään miltä näyttää.
 
mulla on nimet tytölle ja pojalle. Ed raskauksissa olen tiennyt kumpi tulee,siis ennen rakenneultraa.nyt ei ole vielä tullut sitä fiilistä. haluan kyl tälläkin kertaa ultraamalla tietää kumpi on tulossa. mielestä lapsesta tulee todellisempi kun tietää kumpi se on.
 
Meillä ois pojalle nimi valmiina.  Mietinkin että pitäskö nyt keksiä se tyttöversio vasta sitten jos lapsi tyttönä syntyy ettei jäis harmittamaan jos se jäis "yli".  Tää poikanimi on siis tuosta kakkosraskaudesta valmiina, me kun ei selvitetty sukupuolta etukäteen niin piti olla kumpikin vaihtoehto mietittynä.
 
Meillä on pojalle nimi valmiina ja tytölle 2 vaihtoehtoa. Tosin eka pitää ottaa selvää, että eihän se poika nimi oo liian erikoinen :D
 
Takaisin
Top