mutta toisaalta mulla oli kuitenkin ravitsemusterapeutin vastaanotto. Ravitsemusterapeutti laski mulle mitä ja paljonko mun pitäisi syödä, jotta tulee päivittäinen kalsiumintarve täyteen.
Oliko hankala päästä neuvolasta ravitsemusterapeutille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mutta toisaalta mulla oli kuitenkin ravitsemusterapeutin vastaanotto. Ravitsemusterapeutti laski mulle mitä ja paljonko mun pitäisi syödä, jotta tulee päivittäinen kalsiumintarve täyteen.
Mulle terkkari sanoi, että suositus olisi noin 6-8dl maitotuotteita päivässä. Olin merkannut esitietokyselyyn, että itselläni täyttyy noin 3dl ja tästä sitten nousi keskustelu kalsiumin saannista. Otin nyt käyttöön kalsium lisän.@Ootus ja @Ninspi mitä teillä kyseltiin kun kalsiumista tullut molemmille mainintaa?
Multa kysyttiin eka neuvolassa vain että syönkö kaikkea vai onko jotain erityisruokavaliota. Vastasin että syön kaikkea ja sit siirryttiin vain seuraavaan aiheeseen. Ei kysynyt ruokavaliosta mitään tarkentavaa kysymystä. Olisin kuvitellut että olisi kysellyt vähän tarkemmin just esim kalsiumin ja raudan lähteistä