Neuvolakäynnit

Meille ei rakenneultrassa edes otettu kantaa kokoon viikkoina. Sanoi vain että kasvaa keskikäyrällä ja antoi painoarvion. Eipä laskettua aikaa ole muutettu, vaikka heittoa on ollut aiemmin muutama päivä varhais- ja nt-ultrassa.
Ymmärsin että hoitotaustaisilla pysyy se varhaisultran perusteella tehty arvio lasketusta ajasta. 🤔

Ymmärsin että hoitotaustaisilla pysyy se varhaisultran perusteella tehty arvio lasketusta ajasta. 🤔
Meillä siirrettiin rakenneultran perusteella laskettua, vaikka on ivf-istutus 🤷🏻‍♀️ kuukautisista laskettu olis ollut 4.12. (ja sen takia olen täällä ryhmässä, ehdin liittyä ja kiintyä ennen kuin sain ns oikean tiedon), istutuksesta 30.11. ja nyt meillä lukee papereissa 28.11.. Tuota 2 päivän siirtoa vähän ihmettelen

Meillä siirrettiin rakenneultran perusteella laskettua, vaikka on ivf-istutus 🤷🏻‍♀️ kuukautisista laskettu olis ollut 4.12. (ja sen takia olen täällä ryhmässä, ehdin liittyä ja kiintyä ennen kuin sain ns oikean tiedon), istutuksesta 30.11. ja nyt meillä lukee papereissa 28.11.. Tuota 2 päivän siirtoa vähän ihmettelen
Onpa jännä! Meillä tuli hoitopaperit, ja niissä tosiaan laskettu aika eikä kukaan ole siihen koskenut. Jännästi eroaa kyllä käytännöt.

@Sysisiipi @Sinertävää Sama homma täällä et ivf siirto ja alkion iän mukaan se la laskettu. Erikseen on just sanottu aina et uä mittaukset ei muuta laskettua aikaa 😄 Jännä tosiaan et Sysisiipi sulla tehty näin vaikka eihän sillä muuten ole merkitystä ku vanhempainrahan laskennassa ja vapaiden alkamisen näkökulmasta 😊

@Sinertävää @Puputupu On joo kyllä jännä, ja vielä tuommoinen muutaman päivän hinkkaaminen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Olisko vaan rutiinilla tehny sen päivityksen, miettimättä sitä että miten se raskaus on saanut alkunsa. Tiedä näistä :No Evil Monkey:

Hei, kirjotan tänne, kun olen vasta liittynyt (näin toisen ultran myötä uskalsin liittyä). Vähän mattimyöhäisenä täällä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Oli kyllä niin kiva nähä se vauva siellä sisällä, vaikka sen oli nähnyt jo kertaalleen. Kaikki näytti olevan hyvin. Haluttiin tietää sukupuoli, ja hän on ilmeisesti poika. :Relieved Face: onko muut halunneet tietää?

Tosiaan 21. raskausviikolla täällä mennään.

Hei, kirjotan tänne, kun olen vasta liittynyt (näin toisen ultran myötä uskalsin liittyä). Vähän mattimyöhäisenä täällä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Oli kyllä niin kiva nähä se vauva siellä sisällä, vaikka sen oli nähnyt jo kertaalleen. Kaikki näytti olevan hyvin. Haluttiin tietää sukupuoli, ja hän on ilmeisesti poika. :Relieved Face: onko muut halunneet tietää?

Tosiaan 21. raskausviikolla täällä mennään.
Tervetuloa joukkoon! 🥳 Ymmärrän kyllä, itsekin halusin monen asian suhteen odottaa rakenneultraan asti (esim. kaikki vauva-aiheiset hankinnat). Mekin haluttiin rakenneultrassa selvittää sukupuoli ja pojalta se täälläkin näytti!

Takaisin