Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

No onpas ollut tehokasta touhua! Miltä sinusta tuntui kun sait tietää odottavasi kaksosia?Mulla oli ensimmäinen neuvolakäynti 6+1 (muutama viikko sitten). Järjestivät sen aika nopeaa, ehkä mun iän vuoksi ja sen takia, että oli hankalaa laskea kuinka pitkällä raskaus oli menossa (mulla siis kierukka otettiin pois ja siitä heti melko yllättäen samantien raskaaksi, ei voinut kiertoa tai muuta seurata). Lisäksi asun ulkomailla niin joudun aina lentämään Suomeen, joten neuvola+ultra laitettiin samalle päivälle.
Hirveästi tietoa tykitettiin, kysyttiin jo nyt synnytyspelosta ja asenteesta imetystä kohtaan. Kaikki suvun sairaudet syynättiin myös, katsottiin kokonaistilanne ja otettiin paino sekä verenpaine.
... Ja sitten sen jälkeen eka ultra jossa oottelin, että ehkä jotain näkyy ja siellä oli sitten kaksi. Takaisin ensimmäisen henkilön luokse, kaksoisraskaudesta lisää tietoa ja nippu papereita mukaan. Sain myös tunnukset johonkin raskaustietojärjestelmään, johon pitäisi täytellä kuulumisia ja edistymistä mutta eihän se täältä ulkomailta toimi edes VPN:n kautta. Eli kai täyttelen joka kerta kun Suomeen saavun.
Seuraava sitten 23.4.![]()
No onpas ollut tehokasta touhua! Miltä sinusta tuntui kun sait tietää odottavasi kaksosia?![]()