Neuvolakäynnit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnnMarii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

AnnMarii

Päivystävä dosentti
Tammikuiset 2023
Syyskuiset 2024
Kesäkuiset 2026
Teinpäs nyt sitten tällekin oman ketjun yleisestä ketjusta inspiroituneena jos tulee enemmänkin keskustelua tästä aiheesta. Osalla jo ekat käynnit varattu. Eli täällä voi keskustella ja kysellä neuvolaan liittyen. 😊

Mä soitin ja ilmoittauduin neuvolaan myös, mutta aikaa ei vielä varattu vaan soittelevat siitä tässä viikon kuluessa, mutta marraskuun alkuun varmaankin menee :)

Mä en ole vielä varannut aikaa neuvolaan. Meinasin varata sitten kun varhaisultrassa on tullut käytyä

Vihdoin sain aikaseksi varata neuvolan paikan päälle 31.10(etä oli myös vaihtoehto) Silloin olisi kuukautisten mukaan 8+0.

Mä meinasin soittaa ehkä varhaisultran jälkeen, varhaisultran varasin oletetulle rv 7+1 (vai 2, en muista), ei kai sen jälkeen oo liian myöhäistä soittaa neuvolaan vielä 🤔

Mä aattelin kans vähän odotella, ennenkö soitan neuvolaan. Aattelin että jos lähemmäs 6+0 odotan. Muuten oottaisin varmaan varhaisultraan, mutta aina varotellaan, että voi olla vaikee saada aikaa jos odottaa liian pitkälle, mutta eiköhän ne johonkin onnistu. 😊

Mulla siis useita kemiallisia niin siks odottelu. Km puolestaan oli rv7+ niin vu aattelin varata vasta lähemmäs rv8, niin siihen asti ei uskalla ootella. Esikoiselle pitäs varata myös 1,5v neuvola niin jos ensikäynnin sais samaan syssyyn. 😅

Mulla olisi neuvola 27.10. jouduin siirtämään sitä niin meni viikon päähän. Tuntuu kyllä pitkältä aika odottaa että pääsee (toivottavasti) uuden pienen ihmisen alun näkemään 🥰

Pielavedellä, alakautta tarkistettiin ultralla että siellä pieni on kasvamassa. Ainakin näin esikoisen kohdalla tehtiin.
Sillä kummastelen lukenutkin että miksi porukka varaa ultran ja neuvolan erikseen.

Okei! Korjatkaa viisaammat jos oon väärässä, mutta oon itse siis HUSin piirissä ja eka neuvola on about rv8-10 ja ensimmäinen julkinen ultra vasta rv12-13:Eyes:

Mut ihan tosi ihana jos pääsee muualla jo aiemmin, toi 12vk on aika pitkä aika odotella :D Täälläkin varmaan siis paljon porukkaa jotka minun lailla varannut ultran yksityiselle ensin ja menee vasta sen jälkeen neuvolaan.

Okei! Korjatkaa viisaammat jos oon väärässä, mutta oon itse siis HUSin piirissä ja eka neuvola on about rv8-10 ja ensimmäinen julkinen ultra vasta rv12-13:Eyes:

Mut ihan tosi ihana jos pääsee muualla jo aiemmin, toi 12vk on aika pitkä aika odotella :D Täälläkin varmaan siis paljon porukkaa jotka minun lailla varannut ultran yksityiselle ensin ja menee vasta sen jälkeen neuvolaan.
Jyväskylässä samalla kaavalla 🙂
Mä oon myös varannu vu yksityiseltä 25.10 ja eka neuvola 5.11.

Täällä myös noin ja oon HUS:in piirissä myös. Muistan kun esikoista odotin ja luulin että edes jotenkin varmistavat raskauden ensikäynnillä. R-testi tai jotain. 😅Se olikin vain tietojen täyttämistä. Muistan että mietin sillon että mitäs jos joku oikeesti huijais olevansa raskaana ja vaan kävis huvikseen neuvolassa😂. En tiedä mistä toi pölähti mun päähän sillon. Oli varmaan niin turhan tuntunen käynti että ärsytti🤣

Takaisin