Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla olisi neuvola 27.10. jouduin siirtämään sitä niin meni viikon päähän. Tuntuu kyllä pitkältä aika odottaa että pääsee (toivottavasti) uuden pienen ihmisen alun näkemään![]()

Pielavedellä, alakautta tarkistettiin ultralla että siellä pieni on kasvamassa. Ainakin näin esikoisen kohdalla tehtiin.Missäpäin ultrataan ekassa neuvolassa?![]()
Pielavedellä, alakautta tarkistettiin ultralla että siellä pieni on kasvamassa. Ainakin näin esikoisen kohdalla tehtiin.
Sillä kummastelen lukenutkin että miksi porukka varaa ultran ja neuvolan erikseen.

Jyväskylässä samalla kaavallaOkei! Korjatkaa viisaammat jos oon väärässä, mutta oon itse siis HUSin piirissä ja eka neuvola on about rv8-10 ja ensimmäinen julkinen ultra vasta rv12-13
Mut ihan tosi ihana jos pääsee muualla jo aiemmin, toi 12vk on aika pitkä aika odotella :D Täälläkin varmaan siis paljon porukkaa jotka minun lailla varannut ultran yksityiselle ensin ja menee vasta sen jälkeen neuvolaan.
Täällä myös noin ja oon HUS:in piirissä myös. Muistan kun esikoista odotin ja luulin että edes jotenkin varmistavat raskauden ensikäynnillä. R-testi tai jotain.Okei! Korjatkaa viisaammat jos oon väärässä, mutta oon itse siis HUSin piirissä ja eka neuvola on about rv8-10 ja ensimmäinen julkinen ultra vasta rv12-13
Mut ihan tosi ihana jos pääsee muualla jo aiemmin, toi 12vk on aika pitkä aika odotella :D Täälläkin varmaan siis paljon porukkaa jotka minun lailla varannut ultran yksityiselle ensin ja menee vasta sen jälkeen neuvolaan.