Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä ne varmaan sinne tulee, jos teidän hyvinvointialueella ei ole käytössä jotain vaihtoehtoista järjestelmää. Meillä Kanta käytössä, mutta ei vaan tule näkyviin noin nopeaan, vaan kestää useampi päivä tai jopa viikko ennen kuin kirjaukset näkee siellä.Pitäisikö neuvolan kirjaukset näkyä OmaKannassa? Minulla ei näy eilisestä käynnistä mitään…
Mulla ensimmäinen raskaus, ja kuunneltiin sydänäänet viikolla 9+0 (?). Normaalisti Keski-Suomessa ei kai kuunnella, mutta mulla oli koko alkuraskauden ajan epämääräisiä vuotoja, niin koitettiin selvittää mistä ne johtuu. Vuotojen syytä ei löytynyt, mutta pieni sydän takoi hurjasti Nyt jo viikoilla 14+0, ja reilu viikko sitten nt-ultrassa kuultiin taas sydänäänet ja nähtiin pieniMillä käynnillä olette saaneet kuulla sydänääniä ja miten usein niitä kuunnellaan normaalissa raskaudessa? Tietysti varmaan kuntakohtaista, mutta näin yleisesti.
Nyt on vuodotkin jo loppuneet (onneksi), ja raskaus tuntuisi jatkuvan normaalisti ja kaikki hyvinMulla ensimmäinen raskaus, ja kuunneltiin sydänäänet viikolla 9+0 (?). Normaalisti Keski-Suomessa ei kai kuunnella, mutta mulla oli koko alkuraskauden ajan epämääräisiä vuotoja, niin koitettiin selvittää mistä ne johtuu. Vuotojen syytä ei löytynyt, mutta pieni sydän takoi hurjasti Nyt jo viikoilla 14+0, ja reilu viikko sitten nt-ultrassa kuultiin taas sydänäänet ja nähtiin pieni
Mulla ensimmäinen raskaus, ja kuunneltiin sydänäänet viikolla 9+0 (?). Normaalisti Keski-Suomessa ei kai kuunnella, mutta mulla oli koko alkuraskauden ajan epämääräisiä vuotoja, niin koitettiin selvittää mistä ne johtuu. Vuotojen syytä ei löytynyt, mutta pieni sydän takoi hurjasti Nyt jo viikoilla 14+0, ja reilu viikko sitten nt-ultrassa kuultiin taas sydänäänet ja nähtiin pieni