Neuvolakäynnit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäisikö neuvolan kirjaukset näkyä OmaKannassa? Minulla ei näy eilisestä käynnistä mitään…

Meillä oli tänään etänä (8+2). Aika pitkään käytiin läpi etukäteen täytettyjä kaavakkeita. :) Ihan jees, ei oikein mitään uutta kuitenkaan. Verikokeet ja pissanäyte parin vkon päästä. Hammaslääkäriajan passittivat varaamaan kun en oo käyny varmaan 7vuoteen. Isyyden tunnustaminen kuulemma pitää tehdä vaikka inseminaatiosta kyse :Face With Stuck Out Tongue:

Pitäisikö neuvolan kirjaukset näkyä OmaKannassa? Minulla ei näy eilisestä käynnistä mitään…
Kyllä ne varmaan sinne tulee, jos teidän hyvinvointialueella ei ole käytössä jotain vaihtoehtoista järjestelmää. Meillä Kanta käytössä, mutta ei vaan tule näkyviin noin nopeaan, vaan kestää useampi päivä tai jopa viikko ennen kuin kirjaukset näkee siellä. 😊

Täällä käyty jo neuvolassa viime viikolla. Oli pitkä aika, meni melkein se koko puolitoista tuntia. Juteltiin ja keskusteltiin ja saatiin paljon lappuja mukaan.

Nääähh. Vähän harmitus kun terkkana mulla varmaan minua nuorempi nainen. Ehkä olisin kaivannut vähän kokeneempaa hoitajaa 🤭🙏

Millä käynnillä olette saaneet kuulla sydänääniä ja miten usein niitä kuunnellaan normaalissa raskaudessa? Tietysti varmaan kuntakohtaista, mutta näin yleisesti.

Millä käynnillä olette saaneet kuulla sydänääniä ja miten usein niitä kuunnellaan normaalissa raskaudessa? Tietysti varmaan kuntakohtaista, mutta näin yleisesti.
Mulla ensimmäinen raskaus, ja kuunneltiin sydänäänet viikolla 9+0 (?). Normaalisti Keski-Suomessa ei kai kuunnella, mutta mulla oli koko alkuraskauden ajan epämääräisiä vuotoja, niin koitettiin selvittää mistä ne johtuu. Vuotojen syytä ei löytynyt, mutta pieni sydän takoi hurjasti❤️ Nyt jo viikoilla 14+0, ja reilu viikko sitten nt-ultrassa kuultiin taas sydänäänet ja nähtiin pieni

Mulla ensimmäinen raskaus, ja kuunneltiin sydänäänet viikolla 9+0 (?). Normaalisti Keski-Suomessa ei kai kuunnella, mutta mulla oli koko alkuraskauden ajan epämääräisiä vuotoja, niin koitettiin selvittää mistä ne johtuu. Vuotojen syytä ei löytynyt, mutta pieni sydän takoi hurjasti❤️ Nyt jo viikoilla 14+0, ja reilu viikko sitten nt-ultrassa kuultiin taas sydänäänet ja nähtiin pieni
Nyt on vuodotkin jo loppuneet (onneksi), ja raskaus tuntuisi jatkuvan normaalisti ja kaikki hyvin😄

Mä en ole vielä saanut kuulla, ultrassa se toki on näkynyt, mutta oisi kiva ihan kuulla ja nähdä paljonko se on. Tällä viikolla neuvolalääkäri, niin toivottavasti siellä kuunneltaisi. 🥰 Itselläkin pari kertaa ollut tosi pientä vuotoa, ne kyllä aina itseä huolettaa, meillä niille ei reagoitu mitenkään, hyvä jos jossain ollaan eri meiningillä.

Takaisin