Tänään muuten soitin tota NP ultra aikaa ja puhelimessa oli kyllä niin elämäänsä kyllästynyt nainen että. Mulla ei tosiaan ole mitään muistikuvaa, että milloin mun kuukautiset olisi viimeksi olleet. Tai joku haisu olisi, että olisivat olleet helmikuun alku puolella. Vedettiin sitten ihan päästä, että ne olis ollut 13.2. Tämä ajanvarauksen nainen sitten totesi, että sähän olet nyt viikoilla 10+1. Sanoin, että se ei ole kovin varmaa, koska en oikeasti muista koska mun menkat on viimeksi ollut. Yritin selittää, että tuo 13.2 on vain heitetty sinne. Ajanvarauksen tyyppi selvästi oli sitä mieltä että yritän kusettaa sitä. Kerroin, että tänään katsottiin neuvolassa ja saatiin tulokseksi 11+3, mikä ei varmaan ihan pidä paikkaansa, mutta antaisi varmaan jotain suuntaa. Tähän tämä ajanvarauksen nainen hyvin epäuskoisena kysyi, että milläköhän tämäkin tulos on saatu. Sanoi, että ultrattiin. Ajanvaraaja: Ja kukakohan senkin teki? Vastasin, että lääkäri, vaikka ihan neuvolan täti sen teki. Tiedän itsekin erittäin hyvin, että neuvolan täti ei ole se oikea tyyppi arvioimaan sitä, kuinka pitkällä se raskaus on. Tytärtä odottaessa olin erittäin tietoinen siitä, koska kuukautiseni olivat viimeksi olleet. Mulla oli lääkäri käynti ennen NP ultraa ja lääkäri oli sitä mieltä, että olisinkin kuukauden pidemmällä. Tähän en itsekään uskonut ja vääräksihän tämä tieto osoittautui. Ärsyttää vaan tuo, että kun paperiin on jotain laitettu, niin asian on oltava silloin niin, muita vaihtoehtoja ei ole.