Neuvola & ultrakäynnit

Meillä oli kans rakenneultra tänään ja pienellä kaikki hyvin! :) Kyllä helpotti oloa kun sai nähdä vauvaa ja kaikki tarkastettiin kunnolla. Vauva on tällä hetkellä perätilassa ja kätilö ei meinannut saada hyvää profiilikuvaa kun oli hassusti istukka melkein kasvoissa kiinni ja liikutteli käsiä ja jalkoja niin kovasti. Kolmen kuvan kanssa kuitenkin lähdettiin vastaanotolta ja erittäin hyvillä mielin muutenkin :)

Hyvin!! Kaikki oli kunnossa ja mitat vastas viikkoja :) meille tulee pieni poika niin kun arvelinkin :Heartred jäin kyllä miettimään pitäiskö mennä vielä 4D:hen kun jotenkin toi ru ei vastannut mun odotuksia, luulin sen olevan paljon selkeämpi ja erilainen kun tavallinen ultra mutta eipä ero kovin suuri ollut:oops:

Millä tavalla erilaiseksi luulit sitä rakenneultraa?

Täällä oli aamulla ru. Sikiön sydämessä näkyi satunnaisia pieniä ohivuotoja, jotka saattaa kadota kokonaan kasvun myötä. Oon kuitenkin ollu tosi maassa koko päivän, enkä tiedä miten selviän seuraavat 6 viikkoa ennen kontrolliultraa. Vauvan takia tietysti täytyy yrittää olla murehtimatta, että en huononna pienen tilaa. Lisäksi vauva oli 6 päivää pienempi viikkoihin nähden.. se on kuulemma normaalia pienikokoisilla odottajilla mutta en tiedä sitä sitten, nyt sekin huolestuttaa...Kävin kuitenkin kaupoilla ostamassa jo jotain pienelle tyttöselle :Heartred

Tomu: en oikein itsekään tiedä, nt-ultrassa vaan kerrottiin että lasketaan sitten sormia ja katsellaan kasvonpiirteitä yms. Nostin varmaan itse odotukset liian korkealle. Pääasia tietenkin että kaikki oli kunnossa ja plussana nähtiin sukupuolikin. Ajattelin kuitenkin huomenna varata ajan 4D:hen.

Lunni, eiköhän kaikki ole kunnossa, kun eivät olleet ammattilaisetkaan huolissaan :)

Bebe, toivottavasti et pety 4D:stä, meille tehtiin se ihan kunnallisella nt-ultrassa, ei ollut erikoinen. Ehkä näillä viikoilla jo kivempi. Sillon paremmin näki tavallisesta.

Meillä jo eka ultrassa laskettiin sormet ja monta juttua kätilö sanoi silloin, et nää on kyllä rakenneultrajuttuja, mut katotaan nyt ku näkyy niin hyvin :) ja se ultraski sillon tosi pitkään. Toivon, et ois sama kätilö huomennakin ku on se ru...jota pelkään kuollakseni enkä haluis mennä sinne, ku oon ihan varma et siel ne huonot uutiset meitä odottaa.

Täällä oli aamulla ru. Sikiön sydämessä näkyi satunnaisia pieniä ohivuotoja, jotka saattaa kadota kokonaan kasvun myötä. Oon kuitenkin ollu tosi maassa koko päivän, enkä tiedä miten selviän seuraavat 6 viikkoa ennen kontrolliultraa. Vauvan takia tietysti täytyy yrittää olla murehtimatta, että en huononna pienen tilaa. Lisäksi vauva oli 6 päivää pienempi viikkoihin nähden.. se on kuulemma normaalia pienikokoisilla odottajilla mutta en tiedä sitä sitten, nyt sekin huolestuttaa...Kävin kuitenkin kaupoilla ostamassa jo jotain pienelle tyttöselle :Heartred

Toivottavasti kaikki lopulta osoittautuu olevan parhain päin <3 koetat vaan olla murehtimatta liikoja, helpommin sanottu ku tehty myt yrität :)

Merivesiväri: Joo itsekin mietin että toivottavasti ei ole pettymys :) Kaveri oli ollut ennen joulua ja oli ollut tosi tyytyväinen kunnallisen nt ja ru jälkeen.

Ja tosiaan Tomu meillä ei nt ultrassa laskettu tai katsottu mitään ja tänään ru:hun nyt vaan jostain syystä vähän petyin.

Meillä oli tänään neuvola, jossa saatiin tietää että viime kerralla otetuista verinäytteitä on löytynyt jotain vasta-aineita. Ne voi kuulemma näkyä sen vuoksi, että olen saanut noin 4kk sitten sen anti-d pistoksen tai sitten sikiön veriryhmä on eri kuin itselläni ja se aiheuttaa jotain reaktioita, joka ilmeisesti vaatii tarkkaa seuraamista ja hoitamattomana voi olla kohtalokasta. Toivotaan, että johtuu ensimmäisestä vaihtoehdosta, pari viikkoa menee kun uudet tulokset tulevat. Onko täällä muita RH-negatiivisia odottajia?

Pauliiina minä oon rh-nega ja ne näytteet otetaan sit myöhemmin mulla ainaki.. Otettiin ekassaki vasta joskus rv 23-25

Minulla eka oli sinivalohoidossa, vaikka olen rh+. Esikoinen on ilmeisesti eri veriryhmää, ja syy on joko minun +0 tai joku kell-tekijöistä. :/ Otettiin vasta-ainetestit kans, eikä mitään löytynyt. Mutta otetaan myöhemmin uudelleen.

Rakenneultra oli viime viikon torstaina kun olin 19+5 mut vauva kuulemma vastas viikkoja 20+5, mutta ei laskettua aikaa 10.7 siirretty ja nyt oisin sit 20+3 vai pitäskö mun miettii sit et oisin 21+3.. :grin Kaikki oli hyvin ja istukka takaseinässä. Tyttöä lupailtiin :dummy1: ja painoarvio 354g.

Rakenneultra oli viime viikon torstaina kun olin 19+5 mut vauva kuulemma vastas viikkoja 20+5, mutta ei laskettua aikaa 10.7 siirretty ja nyt oisin sit 20+3 vai pitäskö mun miettii sit et oisin 21+3.. :grin Kaikki oli hyvin ja istukka takaseinässä. Tyttöä lupailtiin :dummy1: ja painoarvio 354g.

Meillä sama homma, että maanantaina oli rakenne, ja RV sillon 21+2. Toveri vastasi kooltaan 22+0.... ;) ja inseminaation vuoksi aika tarkkaan tietään, että enintään 21+4 ois voinut olla. Mutta toveri on kyllä alusta asti ollut aina sen muutaman päivän rvtä isompi... ;) meillä oli painoarvio 499g, +-73g...

Mä kans rh-nega!

Meillä on rakenneultra huomenna ja mä en oo nukkunut kahteen yöhön kun ihan muutaman puolen tunnin pätkän:nailbiting:

Takaisin