Neuvola- ja ultrauutisia!

On täälä vielä ainakin yks malttamaton; laskettu aika meni torstaina ja nyt kärsivällisyyttä koetellaan!
Toistaiseksi ei juurikaan merkkejä ilmassa, joten tiistaille häämöttää taas neuvola...
 
Neuvolassa tänään taasen, rv 40 +4

Paino: +250 gr (yhteensä n. +7 kiloa)
rr: 124/87
pissa: prot +, gluk.-
vauvan syke: 139
liikkeet: ++
tarjonta: rt1 (pyörähti kyljeltä toiselle pari iltaa sitten, sen kyllä todellakin huomasi!)
SF: 35,5 cm

Painoarviosta terkka sanoi että ei missään nimessä ole neljää kiloa vaikka yliajalla ollaankin, veikkasi 3700 gr

Uusi aika ensi keskiviikolle, jolloin myöskin pitää sitten varata aika yliaikaisuusarviointiin perjantaille 1.2 (41+5) jos ei ala kuulumaan ennen sitä. Saas nähdä tuleeko meidän tammikuun tyttösestä helmikuinen!
 
Täälläkin nyt jo 8 päivää yli, mutta  neuvolassa kaikki mallikkaasti.
Neuvolakäyntejä ei enää ole; tiistaina on sairaalasssa 41+5 kontrolli, jos ei siihen mennessä synny.

Alkaa odottelu käydä jo hermojen päälle. Sen lisäksi, että yöt on pelkkää lonkkakivuista kärsimistä...
 
Mitenkäs, nyt kun suurimmalla osalla alkaa olemaan kääröt jo sylissään, niin jatketaanko lasten neuvolajuttuja tähän ketjuun vai tehdäänkö niille omansa?

Niille, jotka vielä odottelee kovasti tsemppiä!! 
 
Viimeinen neuvolakäynti, rv 41+3, kurkku kipeenä, aivastuttaa, nenä tukossa ja v**'aaa aika rankasti. Nukkunu olen ehkä kolme tuntia viime yönä.

rr 115/86
pissa prot +- (siinä ja siinä kumpi on), gluk -
paino. +335 gr/vko
SF 35,5 cm
ei turvotusta
vauvan syke: 138
liikkeet : ++


Soitin ja varasin ajan Jorviin yliaikakontrolliin perjantaille. Tytsy saapi siis vissiin häädön kun ei tajua itse tulla ulos.

 
Mä olin yliaikakontrollissa eilen ja huomenna taas uudelleen. Huomenna tai pe sitten käynnistys, jos ja kun ei muu auta.

"Kohtuullisesti" hermot kireällä täälläkin. Koko raskausaika mennyt niin helpolla, ja piti sitten tähän loppuun tulla tämä...
 
Sande84, vois vaikka tehdä oman ketjun niin pysyy selkeämpänä :)


Singalongille ja Klemmarille ja muillekin 'yliaikaa' meneville jaksamisia! Kohta on kääröt sylissä, voimia synnytyksiin ♥
 
Joo kiitti. Paskamaisinta tässä on nyt tämä flunssa. Koko raskausajan olin hämmästyttävän terveenä, niin on melko kurjaa että nyt sitte loppumetreillä tämä. Onneks mulla ei yleensä nosta mitään kuumetta tms. mutta on se synnyttäminen varmasti aika epämukavaa silloinkin kun on täysin tukossa/hirvee hedari päällä ja räkä tursuaa joka paikkaan :(
 

Niin taisi meidän tammikuisesta tulla helmikuinen.. Ensimmäinen käynnistyspäivä takana.

*huokaus*

 
Yliaikakontrolli Jorvin synnytysvastaanotossa (äippäpoli oli kiinni koulutuspäivän johdosta). Pissa ok, käyrä (syke ja supistukset) ok, alkuun vähän uneliasta mutta toivat mulle omenamehua niin tytsy heräsi.

Sisätutkimuksessa kahdelle sormelle auki, kanavaa  vielä jäljellä, paikat pehmeenä. Tutkiminen sattui aika lailla, ja ei lekuri luonnollisesti yrittänytkään olla hellä kun tarkoituksena manipuloida vähän synnytystä käyntiin.

Ultralla mittailivat, kaikki näytti hyvältä, napanuoran virtaukset kunnossa, se vähä mitä istukasta näkyi näytti ok (on takaseinässä ja vauva tiellä). Lääkärin mukaan vauva teki siellä hengitysharjoituksia juuri. Painoarvio 3900 grammaa.

Maanantaiaamuna takaisin käynnistykseen jos ei viikonloppuna käynnisty itsekseen. Kyllä se ainakin sen aiheutti että alkoi ihan erilaiset tuntemukset tässä... Eli katellaan ja ootellaan jännityksellä.
 
Takaisin
Top