Neuvoja?

Riinuska

Oman äänensä löytänyt
Eli olemme nyt puolisoni kanssa yrittäneet noin puoli vuotta lasta. Nyt sitten on semmonen tilanne että kierto mulla yleensä on 26-29 pv. Nyt jo kierron 34pv. Menkkamaisia vihlasuja ja kipuilua ollu nyt viisi päivää, rintoja aristaa. Voisko nyt sitte olla tärpänny? Noi vatsakivut ollu vaa iha kummallisia, välillä tosi voimakkaita.
 
Hyvin mahdollista :) Ootko uskaltanut tehdä raskaustestiä vielä?

(Siirsin ketjusi toivottavasti paremmin näkyvälle paikalle :) )
 
Voi hyvin olla, minulla oli just tuonkalataisia oireita kun tulin raskaaksi. Lämpö oli myös selkeesti koholla. Testillähän se sitten selviää. :-)
 
Juu palelen kyllä enemmän kuin ennen.. tulee vilunväristyksiä mutta taas välillä hikiaaltojakin tulee. Tänää vähä ollu semmosta huonovointisuutta ja olen todella itkuherkkä
 
Kuulostaa siis hyvin mahdolliselta. :-) Oletko mitannut lämpöä? Minulla lämmöt oli 37 astetta siinä kierrossa kun raskauduin, muutoin n. 36,5-36,7. Normaalilämpö on 36. Raskaustesti oli positiivinen jo kp 24, kun kierto on 25-26 päivää, tämähän toki yksilöllistä. Käy osatamassa se testi, niin saat varmuuden!
 
En oo mittaillu.. mutta joo testin taidan käydä ostamassa huomenna. Menkat kumminkin nyt viikon myöhässä. :)
 
Jee, onnea plussasta! :) Tuo ruskea vuoto on monella ihan tavallista, itselläkin alkuraskaudesta sitä esiintyi. Eli jos ei tule runsaasti kirkasta verta, niin ei varmasti tarvitse huolestua. :happy119
 
Kiitos :) ei millään malttaisi odotella ensimmäistä neuvolakäyntiä.. vielä melkein kaksi viikkoa siihen aikaa. Kysyisin vielä teiltä että missä vaiheessa on eka ultra?
 
Ensimmäinen ultra on tavallisesti rv12 paikkeilla. Siellä mittaillaan sikiön mitat ja niskaturvotus, mistä sitten nähdään onko mahdollisia kromosomihäiriöitä ja viitteitä down-syndroomaan.

Mutta onnea plussauksesta!! :)
 
Itse kävin viikolla 7 yksityisellä ultrassa tarkistamassa että kaikki on kunnossa. Sain kaksi keskenmenoa ennen tätä onnistunutta raskautta.

Oikein paljon onnea plussasta!
 
Takaisin
Top