Neljäs lapsi tulossa.

Mammaksi86

Jostain jotain jo tietävä
Onkos täällä kuinka monta joille on tulossa neljäs lapsi? Mielenkiinnolla kyselen että millasella ikäerolla. Itellä 7v tyttö, 5v.poika ja 1v3kk tyttö ja uuden tulokkaan La 19.4.15 että ikäeroksi tulee nuoremmille 1v10kk :) Tänään oliski eka neuvola ja ultra..jännittää että onko kaikki hyvin! Kuukautisten mukaan viikkoja 9+2.
 
Moi. Meille olisi näillä näkymin tulossa neljäs lapsi 27.4.2015, ultra vasta ensiviikon keskiviikkona, niin varmistuu onko kaikki ok. Tällä hetkellä vanhin tyttö täytti juuri 4, poika täyttää marraskuussa 3 ja nuorin täytti pari viikkoa sitten 1 vuotta. Olemme pärjänneet todella hyvin, vaikka pienellä ikäerolla lapset ovat syntyneet. Kaikkia muita tuntuu kauhistuttavan, kun näin pienellä ikäerolla lapset ovat. Saa nähdä mitkä ovat reaktiot kunhan tästä raskaudesta kerrotaan :)
 
Onnea ja tsemppiä..varmasti kaikki hyvin :) Ite olin eilen ultras ja sielä pieni sydän pompotti :Heartred Ja vastasi viikkoja 9+1. No teillä siellä riittää vipinää ja vilskettä :) Tääki oli meille ihan yllätysraskaus mut ihan toivottu sellainen :) Ei olla kerrottu kun vasta mun vanhemmille ja mun siskolle.
 
tällä kans odotetaan neljättä.. vanhin tyttö täyttää maaliskuussa 6v. toinen tyttö täyttää joulukuussa 4v. ja tällä hetkellä nuorimainen täyttää marraskuussa 2v.. ja laskettu aika on 19.4.. hyvinhän sitä pärjää vaikka pieni ikäero onki. mun mielestä se on vaan rikkaus kun on leikkikavereita. paitsi nyt alkuraskaudesta on aika rankkaa ku aika hurja olo ollu useemman viikon itellä.. mut kyllä tää tästä helpottaa :)
 
Onnittelut uudesta tulokkaasta:) Sama laskettuaika kun mulla :) Joo mietin kans et kahella vanhimmalla on 1v11kk ikäeroo ja ne on leikkiny niin kivasti yhessä ja näille nuoremmille tulis 1v10kk ja niistä on sitten seuraa toisilleen :) Oloja täs on kyllä ollu viikolta 6 asti mut alkais helpottaa jo..onneksi. :) Suurin hankinta on auto..se menee vaihtoon.
 
Joo meillä meni jo auto vaihtoon keväällä. Oli sillon tulossa neljäs mut meni kesken. Siitä asti sitte valmiina isompi odottelemassa. :) mulla ollu ihan super huono olo aiempiin verrattuna nii mietin melkein päivittäin et onkohan kaks asukasta masussa ku mahaki on pompannu ihan heti näkyviin.. Toivon kumminki et yks kerralla.. Eiköhän siinäkin riitä tekemistä. Joten jännittää sitte ultra kyllä ihan kunnolla..
 
Täällä päin miten on vasta 12vk tienoilla eka ultra.. Ainakin mulla.. Aika paljon vaihtelee käytännöt näköjään ku lueskellut noita ketjuja tuolla..
 
Täälä tehdään aina alkuraskauden ultra ekalla neuvolakäynnillä mikä on mun mielestä tosi hyvä :) Eka ultra mulla äitipolilla on 8.10. Ite kans aluksi luulin et oisko kaks ku olo on ollu niin kauhee mut onneks siä köllötteli vaa yks :) Olis kyllä olu shokki jos ois ollukki kaksi. Itse en oo sopivaa autoa vielä löytänyt.. kovasti tässä kattellu. Millainen auto teillä on Ahomelskaaja? :)
 
City maasturi oikein kunnon perhe auto, Mitsubishi 7paikkanen.vielä ollaan toistaiseksi menty 5paikalla mut perältä nousee 2paikkaa lisää sitte ku tarvii.. se on kätevä ku on maasturi malli ni penkit on korkealla ei tarvii kyykkiä alas laittamaan lapsille vöitä. Sitte ison mahan kanssa vois muuten olla hankalaa vöiden laittaminen.. :)
 
Mulle myös neljäs tulossa, miehelle viides ja meille kuudes :D nämä vielä kotona asuvat ovat -01, -07 ja -09. Eli se kuutisen vuotta tulee taas ikäeroa.

Mekin vaihdettiin keväällä just auto, tosin 7 paikkasesta 5 paikkaseen pikkufarkkuun kun luultiin että lapsiluku on täys :D
 
Oon ahomelskaajan kanssa samaa mieltä, että on rikkaus kun lapsilla ei ole suurta ikäeroa niin on paljon seuraa toisistaan. On ihana katsoa, kun nuorin lapsi on alkanut touhuamaan isompien sisarusten kanssa ja heillä on niin kivaa yhdessä. Huomenna olisi ensimmäinen ultra, hieman jännittää onko kaikki ok. Keväällä olinkin jo raskaana, mutta kesäkuussa meni kesken, toivottavasti nyt paremmalla onnella :)
 
Tääl sama juttu olis ollu joulukuussa la mut meni kesken joten nyt uudestaan sit. :) minkä ikäsiä teillä on vanhemmat lapset vimpa?
 
meillä noila nuorimmilla on ikäeroa 1v3kk ja näin jälkikäteen aateltuna vähän isompi ikäero ois ihan jees :) jäätävää taistelua aamusta iltaan ihan joka asiasta :D jos oisvat samaa sukupuolta ni vois ehkä olla helpompaa. Meillä tytöt perii luonteensa äidiltä ni ne ei todellakaan ole mitän helppoja tapauksia :D

Pienempänä niistä oli kyllä iloa toisilleen paljon, mutta kun vähän kasvoivat ni alko matsit :)
 
Meillä kaks vanhinta tyttöjä ja ihan toistensa parhaat kaverit ainaki vielä toistaiseksi ja toisilleen tosi tärkeitä. Jotenki niin sujuvasti on menny mun mielestä :) tää tän hetken nuorin poika sitte alkanu osottaa kunnon omaa tahtoa ja uhmaa jospa pahin menis ohi ennen huhtikuuta :)
 
Meillä vanhin tyttö täytti juuri 4v, poika marraskuussa 3v ja nuorin tyttö täytti nyt syyskuun alussa 1v. Meillä olis tämän keskenmenneen la ollut tammikuun alussa. Vanhimmat muksut meilläkin välillä ottaa matsia keskenään, mutta hyvin ollaan muuten kyllä pärjätty. Ei tässä taloudessa pääse ainakaan tekemisen puute iskemään :) koko ajan on jotain hommaa menossa :)
 
No tylsää ei oo eikä oikein tulekaan. Varsinkaan sitten ku pikkunenki on vielä. Tänään oli just ystävä kylässä ja kysy et onks teillä aina tällästä vaikka tietty useasti käyny ja nähny tätä hulinaa.. :) tänää oli jotenki ekstra paljon virtaa muksuilla varmaan auringon valosta ja äidin hyvästä olosta johtuen! :)
 
Hei! Meille kanssa 4 lapsi tulossa. Tyttöni täyttää kesäkuussa 6v. toinen tyttöni on 3v. ja poikani 2v. tasan 3 v ikäeroa molemmat joulukuun vauvoja. Tulevalla arvioitu La ei vahvisettu vielä 20.12. mutta veli tuli 3 viikkoa etuajassa, että voi olla että marraskussakin syntyy.
 
Takaisin
Top