Neljä dee

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mirde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haniliini,kyllä tyttö oli aika tarkalleen tuon näköinen syntyessään,ruususuu,suppusuu[:)]Jonkun ajatuksen ulkonäöstä kyllä sai hyvinkin...

Tuosta 4D painoarviosta,se meni tämän kohdalla aika nappiinsa.Rv 26+ oli tuossa ultrassa ja antoi pa 810g joka menis la:na käyrien mukaan 3,3-3,5kg painoon,ja tyttö painoi 39+4(eilen vanhoja kortteja selasin ja huomasin että oon kaiken aikaa puhunut että syntynyt 39+3 vaikka olikin 39+4,mutta samapa se,päivä sinne tänne....[:D])syntyessään 3410g.

Mä odotan kovin tämän masukkaan painoarviota,ootanko jättiläistä,mitä kovasti pelkään vai jatkuuko näiden lasten laskevat syntymäpainot[;)]
 
Musta meidän pikkuisella on ihan äitinsä nenä ja isänsä suu.. Voi että kuulkaa kun tuntuu hullulle nähdä sen kuva!! Se jotenkin taas konkretisoitui lisää. 4d:n laskelman mukaan oli 2 päivää pienempi, kuin la, mut sitei enää muutella. Eli tällä mennään. Laittakaa kuvia muutkin jos ja kun käytte neljädeessä: tuosta elyseenkin kuvasta näkee hienosti piirteitä!! [:)]
 
Se oli ihanaa [:D]

Kaikki oli hyvin, setä joutui aika paljon tekemään hommia että baby liikkui, oli aluksi pää alhaalla ja nenä mun selkään päin, ei meinannut oikein näkyä mitään..

Mutta sitten kun pieni lähti liikkeelle, niin voi miten kaunis pieni tyttö siellä olikaan!

paino oli nyt rv 25+4 773g, joten syntymäpainoksi arvioi 3300g
 
Nyt alan kyllä käydä hieman kateelliseksi! Mulla olis pian synttärit, pitäisköhän pyytää synttäriksi ultrakäynti [;)] Onhan edellisestä ultrasta jo huimat 4 viikkoa ja kovasti tekisi mieli itseä rauhoitella ja nähdä pientä. Aiemmin olen ajatellut, että on ne ihmiset malttamattomia kun maksavat hurjia summia kurkistelusta vaikka parin kuukauden päästä näkevät vauvan. Kyllä on tosiaan parempi olla hiljaa tilanteista, joita ei ole itse kokenut [:)]

Aavistuksen kateelliset onnittelut teille kurkistamassa käyneille [:D] Ihania kuvia [:)]
 
Voi Lidia 10 kun sait mut hymyilemään! [:)] Mä olin kauan samaa mieltä: en mene enkä ainakaan maksa moisia summia... mutta elämä kouli mua taas: älä koskaan sano ei koskaan.. [;)] ja mä annan pienen vinkin: tuo olis erinomainen syndelahjaidea tulevalle äipälle: mikäpä voiskaan olla mieluisampaa, kuin oman lapsen kurkistelu.. [:D] Vaikka toisaalta.. enää muutama kuukausi.. [:D]'!! [8D]
 
Nyt meidänkin 4d takana. Se oli tosiaankin ihanaa. Sai olla kokonaisen tunnin tuijottamassa pikkuista neitiämme.Siellä se perätilassa makoili kohdun seinämien välissä ja hymyilu ja suuta avasi ja imeskeli ja käsillä heilutteli. Naamaa kyllä oli yrittänyt piilottaa käsien ja napanuoran taakse, mutta sukupuolta kyllä esitteli kovasti :D. Harmi ettei kuvia tehty, mutta cd saimme mukaan. Nyt se on sitten 2xUÄ:n ja 1xAmerikasta tilatun testin mukaan tyttö, eli tyttö 100% tulossa :). Neitillä kaikki hyvin, painoa pikkuisella on arvioltaan n. 750g jo, eli hieman isompi lapsukainen ehkä tulossa.
 


Pakko laittaa vielä kuva kun sain aikaiseksi ne koneelle, eli meidän tyttö 25+4 [:)]
 
Me käytiin tavallisessa ultrassa, mutta saatiin samalla hieman katsella 4D-kuvaakin..ja tämmöinen otos saatiin mukaan. Poitsu hieman kolossa on, istukan ja kohdun seinämän välissä :D

 
Mä olen kyllä vähä kateellinen noista noin hienoista kuvista.[:D] vauvat on niin ihanan näkösiä niissä.
 
Kuvaa en ehdi nyt laittamaan,mutta kuulumiset[:)]
Poika pysyi poikana ja kaikki niin hyvällä mallilla kuin vaan voi olla[:)]
Kaikki rakenteet ja piirteet näkyi erinomaisesti ja vauva varsin auliisti katsoi anturiin eikä nojaillut istukkaan,kuten monesti tahtoo käydä.
Perätilassa majaili[8|]
Ja on isompi kuten uumoilinkin[&:]1089g oli nyt painoarvio ja menee 4-4,2 kg:n käyrillä,jiiks!
Toivottavasti kasvu tasaantuu loppua kohden tai tosiaan syntyy aiemmin.
Mua ei pelota synnyttää isoa vauvaa vaan pelkään sitä loppuraskauden tuskaa,kun vatsa täynnä vauvaa ja paha olla....[:o]Kun mun varsi ei oo  suuren suuri...
Mutta kohtu näemmä tykkää kasvattaa vauvoja kivan kokoisiksi[;)]
 
Onks toi kuva Elysee sumee??? Musta oli niin hyvä. Ihana vauva. Mä haluisin kans mut enpä taida rahojani tuohon pistää. Matkaakin ensimmäiselle kuvauspaikalle on 250km.
 
Mä tallensin kotikoneelle ja pienensin kuvankäsittelyohjelmalla. Jos sulla on sellanen, niin kokeile pienenetää: tulee tarkkana. [:)] Vaikka pääasia, että itellä on se tarkka kuva.. [;)]

Missä te säilytätte kuvia? Luin tänään, ettei ne säily (ultrakuvat) edes kontaktimuovissa!! Höh!! [&:]
 
Takaisin
Top