Nelikymppiset odottajat

nuska76

Jostain jotain jo tietävä
Moikka kaikille, täällä 40v odottaja Tampereelta. Laskettu aika näillä näkymin 31.12.
Ipana (jos niin pitkälle päästään) tulee olemaan viides, sisarukset ovat uuden vuoden korvilla 23½v / melkein 20v / melkein 18v / 5½v, eli ikäeroa ihan riittävästi [emoji3]
Marraskuussa koin keskeytyneen keskenmenon rv 10, joten melkoiset piinaviikot edessä! Tupakoinnin lopetin reilu viikko sitten, imeskelytablettien avulla mennään. Tähän sekä odotuksen iloihin, saloihin sekä suruihin etsin ikäneitoja kanssani vertaistukea jakamaan
Löytyykö täältä siis muita vanhuksia mun lisäkseni?
 
Täytän lähiaikoina 38 eli riippuu mitä tarkoittaa nelikymppinen :) Nauratti juur kun katselin noita keskusteluryhmiä, oli omansa noin 35-vuotiaille samoin 40-vuotiaille, niin 37:han on ihan väliinputoaja - ei pääse kumpaankaan ryhmään :D
 
Eikös nelikymppisiä on kaikki yli 35v. ? Neljäkymmentä on sitten täsmällinen luku :) ja väliäkö tuolla, otetaan hei mukaan kaikki ketkä tähän ryhmään haluaa itsensä ilmoittaa, eikös juu? Jokuhan voi olla vaikka 25, ja silti tuntee yhteenkuuluvuutta enemmän meidän kuin ikäistensä kanssa! Eli tervetuloa ikäneidot :Heartred
 
Ei kauas mene minullakaan, pyöreät täyttyvät ennen laskettua aikaa :) Tulee vähän erilaiset synttärit kuin alunperin ajatteli...
 
Juu, kaikki hyvin täälläki.
Ihana ilma kerranki ja lupaavat että kelit jatkuvat !! Jee !!
 
Täällä Tampereella kans mahtis ilma :) oireita on mitä milloinkin, erityisesti oon tullut tietoiseksi että omistan RINNAT :D:D
 
Kuulun kaiketi tähän jengiin myös :) syksyllä tulee 38 täyteen. Esikoinen synt 01/2015.
Koskaan ei täysin vauvakuumetta ole ollut, vaikka lapsia rakastan. Muutaman vuoden luomuyrittämisen jälkeen piti tehdä päätös tahtooko niitä muksuja vai ei. Siitä sitten hoitoihin ja sillä tiellä ollaan. Tämä siis toinen raskaus, mahd toinen ja viimeinen lapsi :)
 
Jaahas, meillä on tissit näppärästi tyhjentynyt, olen 95% varma että kesken on mennyt. Marraskuussa oli sama juttu rv 10; ainoa oire keskenmenosta oli se että tissit "tipahti", turvotus ja särky siis loppui ja vanhat kansallispuvun taskut oli palanneet. Ultrasta löytyi sillon viikkoja vastaava sikiö ilman sykettä. Jospa maanantaina sais varmuuden, tänään ei päässyt ultraan edes yksityiselle!
 
Tulen sanomaan "hei!" tähän ketjuun, vaikka elokuisissa olenkin (LA 26.7.) :) Ensimmäistä - ja viimeistä - lasta odotamme nuoremman mieheni kanssa. Onnittelut teille kaikille ja yhtä oireetonta raskausaikaa kuin jolla minua on "siunattu" :)

Ps. Kertokaa toki, jos tuntuu, että olen täällä vain kuokkavieraana!
 
  • Tykkään
Reaktiot: TK
Hello !
Täällä 40v 4 lastaan odottava. La 22.12. Tässä raskaudessa oireet yhtä vähäisiä kuin esikoista odottaessa, väsymystä enemmän ja ainainen nälkää joka on kyllä ollut joka raskaudessa. Sitä tiesin olevani raskaana kun kahvi haisi ja maistui pahalle ( ei ole ollut oire muissa raskauksissa ). Kaikki raskauteni ovat olleet hyvin erilaisia.
Esikko poika 5v , tyttö 3v, poika 1.4kk ja nyt epäilen odottavan taas poikaa, koska oireet vähäisiä ja kun taas odotin tyttöä ällötystä oli viikolle 20 asti ja sen jälkeisen pojan aikana ällötystä kesti koko raskauden ajan. Ainakun on ollut eri sukupuolta ällötystä on kuulunut raskauteen ja nyt sitä ei ole siitä oletus että olisi samaa sukupuolta kun edellinen.
 
Takaisin
Top