Nega vai positiivinen ?

Ylempi säästetty negatiivinen testi. Alempi on eilen tehty testi, toisessa ketjussa sain optimismia samoin lääkäriltä mutta jotenkin oli pakko vielä tänne ladata, syön nyt progesteronia ja jännittää vaikuttaako se hyvin vai huonosti.. Onko täällä muilla kokemuksia teroista alkuraskaudessa?
 

Liitteet

  • IMG_20181122_155419.jpg
    IMG_20181122_155419.jpg
    39.1 KB · Katsottu: 228
Eilen rfsu aikainen testi näytti mun mielestä selkeän plussan/haamun...

Eilinen näyte otettu iltapäivällä
Tänään otin aamulla heti herättyäni ja testi näytti haaleammalta...

Kp 25/28 ja koko viikon ollut ajoittain etova olo ja toissapäivänä(kin) oli kamalat vihlonta kivut.

Olen kyllä pettynyt jos ei olisikaan raskaana :sad001(
 

Liitteet

  • IMG_20181125_102504.jpg
    IMG_20181125_102504.jpg
    701 KB · Katsottu: 260
Eilen rfsu aikainen testi näytti mun mielestä selkeän plussan/haamun...

Eilinen näyte otettu iltapäivällä
Tänään otin aamulla heti herättyäni ja testi näytti haaleammalta...

Kp 25/28 ja koko viikon ollut ajoittain etova olo ja toissapäivänä(kin) oli kamalat vihlonta kivut.

Olen kyllä pettynyt jos ei olisikaan raskaana :sad001(
Mulla on ollut 8 keskenmenoa, ja seassa pari kemiallista. Kaikissa kemiallisissa kävi just noin, että haaleni. Toivottavasti sulla ei näin ole! Tsemppiä. Muoks. Rfsun testeihin on nyt tullu tosi paljon vääriä selviäkin plussia, joten kannattaa testata vaikka pregcheckillä
 
Heippa! Mitäs nää mahtais meinata? Eli keskenmeno taustalla, ovis on bongattu jälkivuodon jälkeen, kierrosta ei siis muuten hajuakaan ja testit näyttää tältä.Eli ekat 3 apteekin rraskaustestii ja alin one stepin ovulaatiotesti, kun r-testit loppu. Huomenna hakemaan digiä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1543171269.925794.jpg
 
Kyllä se ovistesti näytti sitten juuri sitten sitä, että menkathan sieltä sitte lävähti ja aiemmat haamuplussat vielä peruja km:sta. No mutta uuteen kiertoon uudella nosteella, nyt kun tietää tulevassa kierrossa vähän missä mennään tai ainakin luulee tietävänsä ;D
 
Takaisin
Top