Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sillon melko alussa tätä raskautta mehän saatiin melkonen riita aikaan, kun minä sain jostain (en edes muista mistä) kilarit. Mies sitten fiksuna alkoi läksyttämään "Koita rauhoittua, kyllä sun pitäis saada pidettyä ittes kurissa." Arvaapa vaan mitkä kilarit siitä sitten vedin!! Kun ei vaan saa pidettyä ja sille ei nyt vaan voi mitään jos sattuu ylireagoimaan. Ja voin sanoa, että se ensimmäinen reaktio oli vielä suht kesy, että olis vaan pitänyt suunsa kiinni! :DSe on jännä tunne kun kaikki kohtuus ja järki häviää päästä ja sitä on ihan mahdoton Sitte vasta jälkikäteen tajuaa sen homman silleen rauhassa ja tekee samaan aikaan mieli itkeä ja nauraa omaa käytöstään!
Sillon melko alussa tätä raskautta mehän saatiin melkonen riita aikaan, kun minä sain jostain (en edes muista mistä) kilarit. Mies sitten fiksuna alkoi läksyttämään "Koita rauhoittua, kyllä sun pitäis saada pidettyä ittes kurissa." Arvaapa vaan mitkä kilarit siitä sitten vedin!! Kun ei vaan saa pidettyä ja sille ei nyt vaan voi mitään jos sattuu ylireagoimaan. Ja voin sanoa, että se ensimmäinen reaktio oli vielä suht kesy, että olis vaan pitänyt suunsa kiinni! :D
Niinpä!! Pahinta on kun mies sanoo jotain kuin "pitäiskö sun vähän rauhottua. Oot ihan kohtuuton!". Siitäkös mä raivostun
Mä oon ollu vielä yllättävän tasainen mieleltäni
Innolla odotan tulevaa