Napakoru

marge_

Jostain jotain jo tietävä
Hei,

miten te, joilla on napakoru, menettelette sen kanssa raskausaikana? Oottako tilannut jotain raskausajan napakorua (suosituksia?) vai oletteko heivanneet koko korun pois?

Minen millään raaskisi luopua napakorusta, mutta liekö tuo sitte enää kovin kauniskaan kun masu "palautuu".
 
Minä luovuin jo esikoisen kohdalla napakorusta. Se reikähän ei kyllä umpeutunut, mutta räpsähti niin nätisti raskausarvet juuri navan ympärille, ettei siihen enää olis mitään korua viitsiny laittaa kun ihokin niin roikkui ja repsotti :D eikä oo ollut ikävä napakorua. Sittemmin otin nännilävistyksen jonka tosin senkin olen jo hylännyt... Mahtaakohan olla vaikutusta maidon tuloon/ imetykseen, kun tosiaan nännin läpi menee edelleen se korun "reikä".
 
Ruutaa nännistä monesta suuntaa maitoa :wink

Niin se taitaa itselläkin olla aika sanoa hyvästit napakorulle. Onhan tuo tuossa jo niin kauan killunut ja tiiä onko tuosta nyt niin iloakaan, jos sitä masua joutuu peitellä :D
 
Kannattaa ottaa ajoissa pois, sillä reikä saattaa masun kasvaessa suurentua. Itse otin viimeksi pois muistaakseni joskus 4kk jälkeen. Ja takaisin laitoin joku aika synnytyksen jälkeen kun reikä ei ollut ummessa :) Eikä onneks ollut venynytkään!

Juuri mietin eilen asiaa ja kohta varmaan otan taas pois...
Raskausajan korua en suosittele - olin viimeks menossa ostamaan mut lävistysliikkeen työntekijä sanoi että mieluummin kannattaa olla ilman ettei tee vahinkoa (lävistyskohta repeä tms).
 
Heitura, kiitos tästä tiedosta :) Taidan viikonloppuna hyvästellä koruni. Epäilinkin hieman tuota raskausajan korun laittoa..
 
Takaisin
Top