Napakoru

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Säde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Säde

Vauhtiin päässyt keskustelija
En löytänyt keskusteluja napakorusta, joten aloitan sellaisen. Te joilla on navassa lävistys, mitä olette tehneet korun kanssa? Tykkään napakorustani ja en haluaisi luopua siitä. Se saattaa kuitenkin myöhemmin olla rasitteena. Esim. revetä, painaa yms. Niin ja yleensä tulee siihen kohtaan raskausaarpia oli koru tai reikä. Luulen, että jos otan korun pois, mulla kyllä umpeutuu toi reikä vielä aika nopsaa. Oon nyt vk 17.

Heips! Tuolla on keskustelua napakorusta! http://forum.vau.fi/tm.aspx?m=17063 [:)] Itse vaihdoin aika alkuraskaudesta jo sellaiseen vähän pidempään ja joustavaan "mammanapakoruun". Edelleen se menee, mutta en pidä sitä jatkuvasti koska napa on jo vähän pullahtanut ulos päin.

EDIT: Linkki ei nyt jostain syystä toimi, mutta keskustelu löytyy Yleinen sana on vapaa-osion 2. sivulta!

Minulla on napakoruja 2 kpl. Saa nytten nähdä miten niiden kanssa teen, toinen olisi ainakin mukava pitää! Mutta saahan niitä aina uusiakin!

Tuttavalla oli käynyt niin että ei ollut ostanut pidempää ns. raskauskorua ajoissa ja napa alkoi mustumaan, otti korun pois. Eikä tiedä vielläkään miksi napa reagoi näin...

Takaisin