Nainen, voisitko seurustella sinua lyhyemmän miehen kanssa?

Voisitko seurustella sinua lyhyemmän miehen kanssa?

  • Kyllä

    Äänet: 9 40.9%
  • Ehkä

    Äänet: 4 18.2%
  • En

    Äänet: 9 40.9%

  • Kaikki äänestäjät
    22

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko miehen pituudella väliä? Voisitko seurustella sinua lyhyemmän miehen kanssa? Pitääkö miehen olla varreltaan naista pitempi?
 
Olen ollut yhdessä itseäni 8cm lyhyemmän miehen kanssa jo useamman vuoden :Heartpink korkokenkiä tulee käytettyä harvemmin :hilarious: mutta itselle pituus ei ollut "ongelma", enemmän mua häiritsi jos mies olisi kevyempi kuin minä tai tosi hontelo
 
Olen seurustellut minua lyhyemmän ja kevytrakenteisemman miehen kanssa. Ei ollut minulle ongelma. Pitkänä naisena ei vaan voi asettaa rajoja miehen pituudelle, koska muuten tulee rajanneeksi pois suurimman osan miehistä pelkän pituuden perusteella.
 
Mieheni on minua lyhyempi. Puhutaan parista sentistä, joten se ei juuri näy, näytämme samanpituisilta. Minua ei myöskään haittaa, jos mies on kevytrakenteinen, päinvastoin se on mielestäni viehättävää. Omaan mieltymykseeni sopii paremmin kevytrakenteinen ja lyhyehkö kuin massiivinen ja pitkä :grin Aiemmin en tosin ole seurustellut itseäni lyhyemmän kanssa.
 
En ole tavannut itseäni lyhyempää miestä, joten ei ole koskaan tarvinnut ajatella asiaa. Ulkonäkö ei ole ollut oleellinen, kun olen alkanut seurustella. Oma rakas on aina komea.
 
Olen seurustellut sekä itseäni lyhyempien että pidempien kanssa. Pituudella ei ole väliä. Nykyinen ukko on 2cm lyhempi mutta ei sitä edes huomaa.
 
En ole koskaan ymmärtänyt miksi tai miten se pituus mihinkään vaikuttaa. Ei todellakaan ole koskaan vaikuttanut siihen kenen kanssa olen seurustellut.

Lyhyin poikaystävä taisi olla suht samanpituinen kuin minä, nykyinen mies taas on todella pitkä mies. :grin
 
Mieheni on ehkä vain pari senttiä minua pidempi, en kyllä ensimmäiseksi kiinnittänyt huomiota pituuteen kun tavattiin, sivuseikka siis.
 
Mieheni on minua reilu 15cm pidempi, tykkään. Nyt kun mietin asiaa, tajusin etten ole koskaan ainakaan seurustellut itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Eli varmaan alitajuntaisesti olen etsinyt vakikumppaniksi itseäni pidempää miestä.

Voi se olla sattumaakin, ettei vaan jostain syystä ole natsannut samanpituisten tai lyhyempien kanssa. En tosin ole itsekään kuin keskimittainen. Kerran mieluilin parisuhteeseen itseäni lyhyemmän kanssa, mutta hän ei halunnut parisuhdetta. Myönnän siis, että lähes yksinomaan tykkään pidemmistä miehistä. Tai tällä hetkellä vain siis tuosta omasta miehestäni :happy:
 
En ymmärrä miksi pituus olisi ongelma jos muutoin on loistotyyppi ja kaikki natsaa. Mieheni on noin 5 cm minua pidempi ja helpompihan sitä on pussata kun ei tarvitse pyytää toista kumartumaan! :joyful::Heartred
 
Teoriassa varmaan voisin, mutta en ole ikinä ollut kiinnostunut itseäni lyhyemmästä miehestä.
 
En ole tullut ajatelleeksi, kun itse olen keskimittainen, mutta näytän pienemmältä, kun olen (liian) hoikka. Lyhyin poikaystävä oli saman pituinen, nykyinen mieheni n. 15cm pidempi.
 
Takaisin
Top