Naimisiin!

Keijukainen: Tuo turkoosi on hopean kanssa todella ihana väri, mietimme sitä itsekin mutta meille on luultavasti tulossa tyttö niin päädyimme lopulta valkoinen-hopea-viininpunainen -yhdistelmään. Ja jos tuleekin poika niin tumma punainen toimii silti, toisin kuin vaaleanpunainen tai pinkki.. Lila on myös kaunis hopean kanssa, mutta ehkä vähän tyttömäinen? 
 
Miksei nainenkin voisi kosia? Mä "kosin" joskus tyyliin:"Hei mennäänkö joskus kihloihin?" Mies vastasi, että mikäs siinä, vaikka heti. Olin ihan äimäkällä lyöty, kyseessä oli nimittäin vain sellainen heitto, kokeilin vain kepillä jäätä [:D] Kysyin vielä, tarkoittaako se hänelle myös sitä, että jossain vaiheessa mennään sitten myös naimisiin. Siihenkin vastasi myöntävästi. Piti vielä varmistaa, että ollaanko me nyt niinkuin kihloissa vai mitä. Kuulemma otliin [:)] Tuolloin ei sovittu kuitenkaan mitään hääpäivää. Kihloissa ei kuitenkaan oltu lopulta kuin vajaa vuosi, ei niin pitkä aika nykyään. Meillä nämä elämän suuret ratkaisut ovat olleet vähemmän romanttisia, mutta ikimuistoisia omalal tavallaan. [:)]
 
http://www.kinuskikissa.fi/?p=4162 <-- Meille tulee varmaan tollanen hääkakku. Mun yks kaveri on todella taitava leipuri ja tekee meidän hääkakun. Se pyysi etsimään tuolta jonkun kivan kakkumallin, niin se sitten leipoo meille sellaisen. Kaikki muut ruuat tuleekin sitten juhlapaikan kautta. Ainoa mikä noissa juhlissa nyt mietityttää on alkoholin tarjoilu. Kun juhlat pidetään eräässä ravintolassa, eikä sinne saa hankkia omia juomia, ja sit tietty niiden tarjoamissa juomissa on ravintolahinnat. Vaikka en niistä mitään ryyppyjuhlia haluakaan, koska samalla on ne poitsun ristiäiset, niin olis se kuitenkin kivaa et ruuan kanssa olis olutta ja viiniä tarjolla. Ja vaikka vieraita tulee vain n.50, niin tulee siitä melkoinen lasku jos kaikki vieraat ottaa muutamat siinä illan mittaan. Enkä todellakaan halua, että vieraat joutuvat itse maksamaan juomistaan... Haluisin tietty, että kaikilla olisi mukavaa, eikä ihmisten tarttis kuivin suin olla, mutta meillä tosiaan on rahat aika tiukilla ja kovasti yritetään ettei tarttis ottaa häitä varten lainaa, ku meillä on jo melkoset lainat asunnosta ja siihen tehdystä remontista. Täytyy nyt katsoa mihin ratkaisuun päädytään...
 
Takaisin
Top