Naamiaisasut

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mitä olet tai lapsesi on pukenut naamiaisiin? Mitä haluaisit pukea? Mikä on hauskin tai mieleenpainuvin asu jonka olet nähnyt?
 
Olen pukeutunut ainakin aaveeksi, tiikeriksi, noidaksi, pupuksi, Pokemoniksi, yksisarviseksi ja prinsessaksi. Lapsi kissaksi, pandaksi, palomieheksi, Prinsessaksi, dinosaurukseksi..

Merenneito olisi kiva! Ja lapsille on hankinnassa astronautti- ja kurpitsa-asut.

Minusta pariskuntien yhteensopivat asut ovat hauskimpia, esim. sinappipullo ja hodari:hilarious:
 
Olen sitten lapsuuden harrastanut tosi vähän naamiaisia. Jos olen pukeutunut olen pukeutunut noidaksi (Harry Potter tyylillä.) Poika on ollut päiväkodissa kaksissa naamiaisissa. Niihin hän pukeutui nuuskamuikkuseksi ja kissaksi. Mielestäni on tosi hienoa jos naamiaisasuun on oikeasti panostanut on asu sitten merenneito tai ketsuppipullo. Varsinkin siis aikuisten tapauksessa.
 
Minä olen ollut lähes kaikkea, mitä kuvitella saattaa, mm noita, peikko, orava, nalle, sammakko, kettu, sotilas, kuningas, prinsessa, kosmonautti, enkeli, tonttu, joulupukki, papukaija, rusakko, joulumuori, hiiri, kissa jne

Lapset ovat olleet kissoja, ilveksiä, prinsessoja, kärpässieniä, keijukaisia, perhosia, peikkoja, karhuja, pupuja. Nuorin on ollut myös amerikkalainen jalkapallo.
 
Takaisin
Top