Närästys

E&V

Oman äänensä löytänyt
Vihdoin uskaltauduin tänne muitten sekaan.. täällä laskettu aika maaliskuun loppupuolella ja viikkoja päivää vajaa 30. Maha kasvaa ja elo on toistaiseksi muuten melko helppoa mutta PIRU ETTÄ NÄRÄSTÄÄ!!! Tuntuu että nieluun palaa kohta reikä ellei ole palanut jo. Piimää ja muita oon vetänyt mutta ei ne kun vähän lievennä oireita.. onko kukaan löytänyt toimivaa "lääkettä" mikä oikeasti helpottaisi? En oo vielä apteekista ottanut mitään kun kuullut niistäkin että jotkut ei edes toimi eikä itellä mitään aikasempaa kokemusta...
 
Mä sain vähän apua piparminttu karkeista. Koska rennie ei mulla auttanu kuin hetkeks.
Vältä närästäviä ruokia. Ja jostain syystä makea omenakin helpotti oloa minulla. Kokeile helpottaako noi karkit.
Mut joo mulla ollu kans hyviä ja huonoja päiviä ton närästyksen kans. Pitäis listata ylös mikä närästää ni välttäis niitä.
Voin sanoo et tiedän miltä susta tuntuu... :)
 
Voi ku tiedän kahdesta raskaudesta tän kamalan vaivan!! Mä en nyt kolmannella kerralla ota mitään, koitan kestää vaan. Rennie on siitä paska et auttaa eka ja si mä ainaki jouduin jo syömään sitä ko leipää. Joten ei. Nyt en ota. Ainoo et 9viikkoo vielä kestettävä.
 
Ootteko koettaneet tuota ruokasoodaa? 1tl ->1,5dl vettä. Mä sain tolla pahimman närästyksen ohi.
 
Joo rennie auttaa ekoissa oireissa mut loppua kohden sitä saa syödä vähän väliä. Sen takii mäkään en käytä enään..
 
Takaisin
Top