Närästys

Sanni77

Silmät suurina ihmettelijä
Kaikille jotka kärsivät kamalasta närästys kohtauksista, suosittelen lämpimästi kokeilemaan Gaviscon nestemäistä närästyslääkettä. Itse sain kamalan närästys kohtauksen, jonka vuoksi oksensin yhden illan ja paha olo sekä polte rinnassa jatkui muutaman päivän kunnes otin ko. lääkettä.
 
Mulle on rennie riittänyt, ja maistuvat myös hyviltä! Mut ennen ku tajusin sitä ostaa ni välillä kans närästys äityi niin pahaksi, että oksennus lens. Ei kiva!
 
Neuvola täti neuvoi mulle tämän närästyslääkkeen toiseksi vaihtoehdoksi, koska toimii erilailla kun rennie. Tekee sellaisen vaahdon suojaamaan ruokatorvea, kun taas rennie tekee kalvon mahalaukkuun. Pitää minunkin käyttää myös rennietä koska tuota pulloa ei viitsi ihan joka paikkaa raahata.
 
Vielä ei ole tarvinnut närästykseen ottaa mitään apuja,kun ei ole ollut kovin häiritsevää. Mutta hyvä tietää että tuo gaviscon auttaa :)
 
Mä oon selvinnyt vielä ihan samarinilla, plus tykkään sen mausta niin se on jopa mieluisa "lääke"

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mie söin Rennietä, kai se jonkin verran autto. Vielä välillä närästää, mutta pahimmat ohi. Kaipa se lopus sit palaa takas kuvittelisin?
 
Tartteekin koittaa tuota toista lääkettä. Mulla renniet ei oikein tehoa, edellisen raskausajan jouduin vikan kuukauden nukkumaan nojatuolissa kun närästys oli niin paha, se oli kyllä yhtä helvettiä :/ Nyt taas alkanut närästää öisin, ei tosin vielä niin pahasti mutta tuskin tulee tästä ainakaan helpottaan.

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Gavisconia saa myös purutabletteina! :) itse söin niitä ja balancidia tai rennietä viime raskaudessa kuin leipää... Nyt en ole vielä onneksi (kopkop) tarvinnut.
 
Gaviscon on ihan järkyttävän pahaa. Itse en sitä pysty syömään oksentamatta. Olen kaksi edellistä raskautta pärjännyt Renniellä ja aion pärjätä nytkin. Tiedän sen, että ainakin minulla rasvainen ja suolainen ruoka pahentaa, joten illalla syön vain kevyesti ennen nukkumaan menoa.
 
Joo Caviscon ei todellakaan ole mitään hyvän makuista. Äkkiä sen jälkeen vaan jotain muuta suuhun niin saa kyllä alas. Purutabletteista kuulin kanssa, mutta en ole kokeillut. Neuvolassa sanoi, että se saattaa alkaa vaahtoamaan jo suussa.
 
Mä olen joskus kokeillut gaviscon tabuja ja se lattea maku yhdistettynä vaahtoamiseen - yhhyhhyh. Mutta auttoi kyllä hyvin.
 
Takaisin
Top