Näkeekö joku muu haamujen haamun? Vai vaan minä? 😅

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Cataleya
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Cataleya

Vauhtiin päässyt keskustelija
Elokuiset 2026
20251027_180448.jpg
Nyt olis dpo 13. Aiemmissa raskauksissa näkynyt 4+0 haamu ja nyt olis 3+5 meneillään jos on haamu. Koitan vielä huomenna uudestaan mut pakko tietää näkeekö muut saman😅

Kyllä se haamulta näyttää, mut vertaisin myös käyttämättömään testiin, ettei oo pelkkä viivanpaikka 🤔

7.8 😊 varasin varhaisultran 7+4 päiville just ennen joulua 22.12 🤭
Ihan paras joululahja!
Mulla varmaan NIPT:n vastaus tulee just ennen joulua, ehkä just tuona päivänä kun meen siihen 15.12. Jännittää. Etoo pitkin päivää, mut kohta alkaa jo 9. vko niin luulis et vähän rauhottuu 12 vkoa kohti. Onnex en oksenna.
Aiotko ottaa äitiyspakkauksen? Mä otan , vaik on entinen viime pojasta, mutta otan silti, tää on mahdollisesti mun vika raskaus tässä elämässä ja se mammapakkaus nyt on vaan niin ihana niin haluan sen ottaa.
t. Buga

Ihan paras joululahja!
Mulla varmaan NIPT:n vastaus tulee just ennen joulua, ehkä just tuona päivänä kun meen siihen 15.12. Jännittää. Etoo pitkin päivää, mut kohta alkaa jo 9. vko niin luulis et vähän rauhottuu 12 vkoa kohti. Onnex en oksenna.
Aiotko ottaa äitiyspakkauksen? Mä otan , vaik on entinen viime pojasta, mutta otan silti, tää on mahdollisesti mun vika raskaus tässä elämässä ja se mammapakkaus nyt on vaan niin ihana niin haluan sen ottaa.
t. Buga
Joo jep!
Eiköhän sen vastauksen aika nopeesti saa👌🏻
En ota 🙈 en oo aiemmasta kahestakaan ottanu, ite en tykkää niistä tuotteista ja vaatteista mitä siellä on, vähän turhia itselle😅
Meilläkin tämä on vika vauva🥺

Joo jep!
Eiköhän sen vastauksen aika nopeesti saa👌🏻
En ota 🙈 en oo aiemmasta kahestakaan ottanu, ite en tykkää niistä tuotteista ja vaatteista mitä siellä on, vähän turhia itselle😅
Meilläkin tämä on vika vauva🥺
Moikka Cata!
Mä mietin et Olis vika vauva, mut on ehkä mahdollista et tulis viel yks, mutta saa nähdä. Pitää jutella miehen kanssa.
Nyt alkoi jo 9. raskausviikko joten kohta pääsen ultraan ja Niptiin.

Edell ultrassa koko vastas viikkoja päivälleen, onneksi ja olen niin onnellinen raskaudesta. Töissä sain paremman paikan joka helpottaa arkea. Vähän etoo mutten oksenna.
Miten sä voit? Mihin meet varhaisultraan?
Terv Buga

Takaisin