Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheKyllä siinä joku haamulainen näkyy minunkin silmääni!![]()
Joo täytyypä verrataKyllä se haamulta näyttää, mut vertaisin myös käyttämättömään testiin, ettei oo pelkkä viivanpaikka![]()
Onnea! Viiva on viiva ja vahvistuu ajan saatossa. Ihanaa ja upeeta! Muistan hyvin ton tunteen!View attachment 149459Nyt olis dpo 13. Aiemmissa raskauksissa näkynyt 4+0 haamu ja nyt olis 3+5 meneillään jos on haamu. Koitan vielä huomenna uudestaan mutOnne pakko tietää näkeekö muut saman![]()
Tä oli kemiallinen valitettavastiOnnea! Viiva on viiva ja vahvistuu ajan saatossa. Ihanaa ja upeeta! Muistan hyvin ton tunteen!
nimim 3 lasta ja 4. tulollaan 7+2
Terv Buga
Hyvä kun on nyt raskaus meneillään! Milloin on la? Mulla kesäkuun lopussa Tod näköisyydellä. Meetkö varhaisultraan?Tä oli kemiallinen valitettavastimut nyt on 3+3 meneillään. Toivotaan että tämä ei ole kemiallinen vaan pysyisi matkassa
![]()
7.8Hyvä kun on nyt raskaus meneillään! Milloin on la? Mulla kesäkuun lopussa Tod näköisyydellä. Meetkö varhaisultraan?
Ihan paras joululahja!7.8varasin varhaisultran 7+4 päiville just ennen joulua 22.12
![]()
Joo jep!Ihan paras joululahja!
Mulla varmaan NIPT:n vastaus tulee just ennen joulua, ehkä just tuona päivänä kun meen siihen 15.12. Jännittää. Etoo pitkin päivää, mut kohta alkaa jo 9. vko niin luulis et vähän rauhottuu 12 vkoa kohti. Onnex en oksenna.
Aiotko ottaa äitiyspakkauksen? Mä otan , vaik on entinen viime pojasta, mutta otan silti, tää on mahdollisesti mun vika raskaus tässä elämässä ja se mammapakkaus nyt on vaan niin ihana niin haluan sen ottaa.
t. Buga
Moikka Cata!Joo jep!
Eiköhän sen vastauksen aika nopeesti saa
En otaen oo aiemmasta kahestakaan ottanu, ite en tykkää niistä tuotteista ja vaatteista mitä siellä on, vähän turhia itselle
Meilläkin tämä on vika vauva![]()