Näin lisäät laskurin allekirjoitukseesi!

Keskustelun 'FAQ - useimmin kysytyt kysymykset' aloitti Miramaria, 12 huhti 2013.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Miramaria Addikti

Tässä päivitetyt tickerinlisäys-ohjeet!

Saat lisättyä raskauden kestoa, lapsen ikää tms. laskevan laskurin eli tickerin allekirjoitukseesi näin:

1. Klikkaa profiilistasi linkkiä "Allekirjoitus":

Allekirjoitus.jpg

2. Mene esimerkiksi sivustolle Lilypie.com, jossa olet luonut tickerisi ja kopioi tickerin koodi (muista vaihtaa koodi PseudoHTML-koodiksi, joka toimii foorumilla):

Tickerinlisaus_PseudoHTML.jpg
    Tickerinlisaus_Kopioikoodi.jpg

3. Lisää laskurin koodi allekirjoitukseesi (muista poistaa "[ HTML ]" -koodit pois):

Tickerinlisaus_Lisaakoodi.jpg

4. Tallenna. Valmista!

Onnistuitko? :)

HUOM! Sinun ei tarvitse postata uutta viestiä testataksesi tickerin toimimista. Sivun päivittäminen riittää! Tickeri näkyy jokaisessa lähettämässäsi viestissä - myös vanhoissa. :happy119
    • Tykkää Tykkää x 1
    Last edited: 19 huhti 2015
  2. Henya Aloittelija

Hei, minulla ei allekirjoitus kohtaa ole ollenkaan valikossa?
    Yritin laittaa viestiä tuolta alhaalta "ota yhteyttä"-kohdasta mutta en tiedä menikö viesti perille joten päätin kirjoittaa tähänkin :)

Muistan nähneeni sen allekirjoitus kohdan silloin kun ensimmäisen kerran kirjauduin tänne, mutta en silloin vielä sitä tehnyt ja nyt kun aloin tekemään niin koko kohtaa ei ole missään. :)
  3. Miramaria Addikti

Hei Henya! Kuulostaapas omituiselta. o_O Voisitko laittaa kirjautumistunnuksesi (sposti ja salasana) minulle yksityisviestillä tai osoitteeseen mira.heinonen@sandviks.com, niin katson mikä on vikana! :)
  4. Lilia Aloittelija

Minullakaan ei ole koko allekirjoitus kohtaa profiilissani... Laitan myös tietoni sinulle..
  5. miimu86 Aloittelija

Minultakin puuttuu se allekirjoitus kohta, joten jos ongelma selviää niin laitteletko minullekin ohjeita miten toimia.. :)
  6. Miramaria Addikti

Hei miimu86! Laittaisitko sinäkin minulle kirjautumistietosi spostitse tai yksityisviestillä, niin voin lähettää tietonne IT-ihmiselle. Tämä näyttää nimittäin ongelmalta, josta minulla ei ole mitään hajua! :smiley-ashamed008
  7. miimu86 Aloittelija

Nyt minulla olikin se allekirjoitus-kohta.. Eli onnistui :)
  8. Miramaria Addikti

Hei! Ongelma on siis korjattu! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Lucy Rakastunut foorumiin Toukokuunmammat 2014

10. Lucy Rakastunut foorumiin Toukokuunmammat 2014

Miramaria: Toimiikohan tickerini ihan normaalisti, kun poistin tosta ne HTML tiedot?
  11. Miramaria Addikti

Heippa Lucy! Näyttäisi toimivan :)
  12. tirlittan Aloittelija

Mutta miten nyt se allekirjoitus lisätään..?
  13. tirlittan Aloittelija

14. elmiina Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2014

Nykyään tarvii joko valita tuolta allekirjoituksesta code ja sieltä html, tai valitset lilypiestä suoraan sen pseudo-html koodin, se toimii sellaisenaan. :) Muoks: Ei tartte postata useammin, se allekirjoitus vaihtuu automaattisesti vanhoihin viesteihin myös.
  15. tirlittan Aloittelija

osaisitko kertoa minkänäköinen on pseudo-html koodi? että miten osaan ottaa oikean? minulla tuli lilypien sivulla vain tosi pitkä koodipätkä jonka tänne kopioinkin mutta ei kyllä toimi..
  16. elmiina Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2014

Tuosta ylhäältä Mira-Marian linkistä näkyy mistä pitää painaa. Tyyliin forum signatures ja siitä alta toi pseudo-html, ubb code jne ni saat oikean koodin esiin. Se on aika saman näköinen mutta lyhyempi ja [ ]- suluissa.
  17. Miramaria Addikti

Hei Tirlittan!

Korjasin tickerisi koodin, näkyyhän ne nyt niin kuin pitää? Tuo postaamani ohje ei tosiaan enää toimi, täytyy laittaa uusi mahdollisimman pian!

HUOM!
    Koodin tulisi siis näyttää tältä (poista koodista kaikki välit, niin se toimii): [ URL = 'http://lilypie.com/' ] [ / I M G ] TÄHÄN TICKERIN OSOITE [ / I M G ][ / URL ]

:wink
  18. Miramaria Addikti

Ohjeet päivitetty! IMG
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. tirlittan Aloittelija

No nyt näyttää hyvin toimivan, kiitoksia vain :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Miramaria Addikti

Hieno homma! :)

Jaa tämä sivu