Näin lisäät laskurin allekirjoitukseesi!

Miramaria

Tietävä tietäjä
Tässä tickerinlisäys-ohjeet! (Sanalliset ohjeet on päivitetty, kuvien päivitys lisätty todo-listalle.)

Saat lisättyä raskauden kestoa, lapsen ikää tms. laskevan laskurin eli tickerin allekirjoitukseesi näin:


1. Klikkaa profiilistasi linkkiä "Allekirjoitus":

Allekirjoitus.jpg



2. Mene esimerkiksi sivustolle Tickerfactory.com, jossa olet luonut tickerisi ja kopioi tickerin koodi. Foorumilla toimii BB-koodi (BBCode)

3. Lisää laskurin koodi allekirjoitukseesi:


Tickerinlisaus_Lisaakoodi.jpg



4. Tallenna. Valmista!

Onnistuitko? :)

HUOM! Sinun ei tarvitse postata uutta viestiä testataksesi tickerin toimimista. Sivun päivittäminen riittää! Tickeri näkyy jokaisessa lähettämässäsi viestissä - myös vanhoissa. :happy119
 
Last edited by a moderator:
Hei, minulla ei allekirjoitus kohtaa ole ollenkaan valikossa?
Yritin laittaa viestiä tuolta alhaalta "ota yhteyttä"-kohdasta mutta en tiedä menikö viesti perille joten päätin kirjoittaa tähänkin :)

Muistan nähneeni sen allekirjoitus kohdan silloin kun ensimmäisen kerran kirjauduin tänne, mutta en silloin vielä sitä tehnyt ja nyt kun aloin tekemään niin koko kohtaa ei ole missään. :)
 
Hei, minulla ei allekirjoitus kohtaa ole ollenkaan valikossa?
Yritin laittaa viestiä tuolta alhaalta "ota yhteyttä"-kohdasta mutta en tiedä menikö viesti perille joten päätin kirjoittaa tähänkin :)

Muistan nähneeni sen allekirjoitus kohdan silloin kun ensimmäisen kerran kirjauduin tänne, mutta en silloin vielä sitä tehnyt ja nyt kun aloin tekemään niin koko kohtaa ei ole missään. :)

Hei Henya! Kuulostaapas omituiselta. o_O Voisitko laittaa kirjautumistunnuksesi (sposti ja salasana) minulle yksityisviestillä tai osoitteeseen mira.heinonen@sandviks.com, niin katson mikä on vikana! :)
 
Minullakaan ei ole koko allekirjoitus kohtaa profiilissani... Laitan myös tietoni sinulle..
 
Minultakin puuttuu se allekirjoitus kohta, joten jos ongelma selviää niin laitteletko minullekin ohjeita miten toimia.. :)
 
Minultakin puuttuu se allekirjoitus kohta, joten jos ongelma selviää niin laitteletko minullekin ohjeita miten toimia.. :)

Hei miimu86! Laittaisitko sinäkin minulle kirjautumistietosi spostitse tai yksityisviestillä, niin voin lähettää tietonne IT-ihmiselle. Tämä näyttää nimittäin ongelmalta, josta minulla ei ole mitään hajua! :smiley-ashamed008
 
Miramaria: Toimiikohan tickerini ihan normaalisti, kun poistin tosta ne HTML tiedot?
 
Nykyään tarvii joko valita tuolta allekirjoituksesta code ja sieltä html, tai valitset lilypiestä suoraan sen pseudo-html koodin, se toimii sellaisenaan. :) Muoks: Ei tartte postata useammin, se allekirjoitus vaihtuu automaattisesti vanhoihin viesteihin myös.
 
osaisitko kertoa minkänäköinen on pseudo-html koodi? että miten osaan ottaa oikean? minulla tuli lilypien sivulla vain tosi pitkä koodipätkä jonka tänne kopioinkin mutta ei kyllä toimi..
 
Tuosta ylhäältä Mira-Marian linkistä näkyy mistä pitää painaa. Tyyliin forum signatures ja siitä alta toi pseudo-html, ubb code jne ni saat oikean koodin esiin. Se on aika saman näköinen mutta lyhyempi ja [ ]- suluissa.
 
osaisitko kertoa minkänäköinen on pseudo-html koodi? että miten osaan ottaa oikean? minulla tuli lilypien sivulla vain tosi pitkä koodipätkä jonka tänne kopioinkin mutta ei kyllä toimi..

Hei Tirlittan!

Korjasin tickerisi koodin, näkyyhän ne nyt niin kuin pitää? Tuo postaamani ohje ei tosiaan enää toimi, täytyy laittaa uusi mahdollisimman pian!

HUOM!
Koodin tulisi siis näyttää tältä (poista koodista kaikki välit, niin se toimii): [ URL = 'http://lilypie.com/' ] [ / I M G ] TÄHÄN TICKERIN OSOITE [ / I M G ][ / URL ]

:wink
 
Takaisin
Top