Myydään aivan uusi vuoden 2010 äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tarunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tarunen

Puuhakas puhuja
Myydään äitiyspakkaus, aivan uusi vuodelta 2010!

Tosiaan jos joku haluaa pakkauksen, mutta ei ole vielä ehtinut täyttää kelan lappuja niin auttakaahan minua, sain yllättäen tuttavilta heidän vanhoja pakkauksia ja nyt mulla on niitä pilvin pimein ja vauva hukkuu kohta näihi kaikkiin vaatteisiin. Lähettäisin pakkauksen mihin päin suomea vain ja maksaisin siitä tietty postikulut. Rattaisiin pitäisi saada rahaa, ku noita vaatteita nyt tuntuu olevan jo vaikka kuinka.

Eilen sain pakkauksen, kun hakkiessani sitä en tiennyt vielä noista muista vaatteista mitään.

Kannattaa kysyä niiltä jotka asuvat ulkomailla eivätkä tästä syystä pakkausta saa:)
Siellä on kaipailtu niitä jotka suostuvat omastaan luopumaan :)

Pitäisi yrittää etsiä, mistähän heitä vois löytää? Itse tosiaan alan hukkua noihin vaatteisiin ja harmittaa nyt tuo pakkaus, ku ois voinu käyttää ne rahat rattaiden hankintaan [8|]

Tuolla yleisissä raskauskeskusteluissa voisi saada yhteyden ulkomailla odottaviin! Mun mielestä siellä on niitä pakkauksiakin kyselty jossain välissä.

Löytyy montakin keskustelua täällä vau:ssa missä nuo ulkomailla asuvat äipät kaipailee pakkausta vähän pienemmällä summalla ku sillä reilulla 300e?? millä pakkausta voi tilata..

Niin joo ja tyhmä minä, onhan tuolla toi kirppari-palsta, missä juuri tälläkin hetkellä huhuillaan pakkauksia. Ei aina pelitä tän aivot :)

Moi! Kirjoitinkin jo vastauksen tuonne kirpparipalstalle, olen kiinnostunut ostamaan pakkauksen, ota yhteyttä srt123@gmail.com.

Espoir01 laitoin viestiä [:)] Olisi tosiaan mukavaa saada pakkaus eteenpäin ja päästä itse hankkimaan meidän marrasvauvalle rattaita [:)]

Takaisin