Muuvit muuvit

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2014' aloitti Muumiina, 31 heinä 2013.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Muumiina Aloittelija

Ajattelin tehdä tälle oman/uuden topicin. Joko joku on tuntenu mahassa liikkeitä? :) Ite en oo vielä enkä hermoile asiasta, mutta välillä keskityn josko jotain tuntuisi :) Jännityksellä/mielenkiinnolla odotan miltä ne tuntuu..
  2. Saaga** Aloittelija

Kyllä tuntuu liikkeitä yleensä silloin kun makaa selällään ja "keskittyy" siihen josko tuntuisi jotain.. Myös muutaman kerran istuillaan ollessa on tuntunut ihan selviä liikkeitä jo, ihanaa :Heartred
  3. Piia Aloittelija

Mä oon kans pari kertaa ainaki kovasti uskovani liikkeet just ku makaa selällään ja oikeen miettii asiaa, tiä sitte oonko kuvitellu ne :D Ultrassa ainaki kaveri kyllä näytti ihan siltä ku ois hyppiny trampoliinilla, että ehkä semmoset liikkeet voi jo tunteaki..
  4. Kerttu2012 Aloittelija

Mä luulin yhtenä päivänä istuessa tuntevani jonkinlaista pulinaa vatsassa yhdessä kohtaa, mutta hemmetistäkö sitä tietää, onko se liike oikeasti mun pään sisäistä, ruuansulatusta vai sitten juuri sitä...?! Vähän oikein jo ärsyttää kun kaikki kyselee ja koetan coolisti vastata, että "ei ensisynnyttyjän vielä pitäisikään niitä tuntea, että eiköhän ne tästä aikanaan ilmaannu..." :wink
  5. matti Peruskäyttäjä

Mä aloin tuntemaan jo 11+ sellasia ekasta odotuksesta tuttuja pieniä muljahduksia. Samanlaisia tuntuu lähes päivittäin.
  6. Napero Tuttu foorumilla

Täällä liikutaan paljon, mutta selkeesti rauhallisempi, kuin esikoinen
  7. jepjepjep Aloittelija

Mä tunsin ekan kerran masukin liikkeet rv 16 + :Heartred (esikoista odottaessa vasta viikkoja myöhemmin.)

Pieniä, hentoja hipaisuja. Ihan kuin hän kutittelisi mua. :)
  8. 4S Aloittelija

Esikoisesta tunsin joskus kakskytviikon jälestä, toisesta 17.vkon tienoilla ja nyt tältä kolmoselta on tän viikon tuntunu joinaki päivinä vähä siltä niinku siellä joku saattas ollakki, 14+6 menossa, mutta en sanois vielä varmaksi ehkä ens viikolla :)
  9. Heleia Aloittelija

Täällä liikkeet on jo voimakkaita, ja varsinkin iltaisin sängyssä maatessa on muutama kivuliaskin potku osunut vatsanahkaan. Tuntuvat jo hyvin miehenkin kämmeneen, ja tuntuu hassulta kun pari-kolme viikkoa oon neuroottisena yrittäny tunnustella jotain hipaisuja. Kai pikkuinen vihdoin päätti että päästetään toinen nyt ressistä.. =D Eli hipaisuvaihe meni oikeastaan ohi, kun oli kaikkea muuta vatsakuplintaa ja vaivaa niin, etten ainakaan usein tunnistanut liikkeiksi..
  10. Surya Uusi käyttäjä

Mä tunsin ekan eilen kun neuvolassa kuunneltiin sydänääniä, ja yhtäkkiä kuului kovempi "tumps", neuvolatäti totesi siitä että "nyt se potkaisi" - ja samalla tajusin, että olin tuntenut sen potkun. En olisi tajunnut sitä potkuksi, jos täti ei olisi siitä ollut sanomassa. Neuvolan jälkeen eilen aloin havaita, että kyllähän siellä masussa on kaikenlaista tuntemusta meneillään, en ole vain aiemmin tajunnut, että nää on nyt niitä liikkeitä! :) Onnellinen olo tuli, kun sai nyt oikeen kontaktin vauvaan :) 18+ meneillään mulla.
  11. diipadaapa Aloittelija

Äh mä en vieläkään tunne potkuja ja mulla kävi samoin neuvolassa että kaveri potkas mikkiin ja terkka kysy tunsinko sitä ja yhtään en :| mulla on istukka edessä ni voi olla että mojautti siihen ja menee hetki viel ennen kun mä niitä tunnen. Höh! Odotan jo niin kovasti niitä. Ne ihanat vauvan liikkeet oli ainoat mitä jäin kaipaamaan edel. raskaudesta.
  12. Apliese Peruskäyttäjä Elokuiset 2021

Mulla on tuntunut aina välillä jo parin viikon ajan selällään maatessa ja joskus töissä istuessa jotain epämääräistä kuplintaa jota olen kovasti epäillyt liikkeiksi. Tosin joinain päivinä ei ole tuntunut yhtään mitään vaikka on kuinka yrittänyt tunnustella (ja siitä on seurannut luonnollisesti paniikki). Onneksi maanantaina on pitkästä aikaa neuvola, joten ehkä saan helpotusta pahimpaan paniikkiin :)
  13. Muumiina Aloittelija

Mäkin EHKÄ eilen tunsin ekat "kuplat" :D Varmaks en voi sanoa.. Luulen myös että mullakin on istukka edessä kun en löydä keskeltä koskaan sydänääniäkään, vaan aina jommalta kummalta sivulta, useimmiten vasemmalta.
  14. Apliese Peruskäyttäjä Elokuiset 2021

No paniikki helpottui heti viikonloppuna, kun tuntuu, että vauvalla alkoi jonkinlainen treenikausi. "kuplintaa" tuntui muutaman tunnin välein pitkin päivää :) Ja nyt vielä aamulla neuvolassa kuunneltiin sydänäänet. 150 "treenisyke" sieltä kuului. Kylläpä tuli hyvä mieli tästä käynnistä :)
  15. Epsuli Aloittelija

Tänään neukkulassa sydänääniä kuunnellessa neuvolatäti vaan kysy et tunsiko sen ja mä ihan että "minkä mä nyt olsin tuntenu ?!"
    Mut pikkune tömäytti mua vaan istukkaan tai johonkin siinä enkä sitten tuntenu.
    Mut kun pääsin kotiin ni menin heti makoilemaan selälleni sänkyyn ja EHKÄ mahdollisesti tunsin pientä kutitusta / kuplintaa oikeelta sivulta alavattasta ja meinasin liitoksistani revetä että jes vihdoinki ! :D ja hetken hihkuin ja poukein pitkin poikin, koirakin katto mua silleen, et "nyt se akka sekos sitte lopullisesti!" :DD
    Mut en sit tiiä ... :)
  16. Kerttu2012 Aloittelija

Täällä liikuskellaan kyllä, vaihdellen. Joskus on yksittäisiä tuntemuksia jossain tietyssä kohtaa vähän väliä useampia peräkkäin ja toisinaan tuntuu että siellä pyöritään kovin kun tuntuu myllerrystä enemmänkin. Töissä on ihan tarvinnut istumasta nousta vähän jalottelemaan välillä kun niin kovin häärää. Ehkä vajaan viikon ollut näitä tuntemuksia...
  17. matti Peruskäyttäjä

Tänään kun etsin dopplerilla sydänääniä alkoi kauhea touhuaminen mahassa :)
  18. Kerttu2012 Aloittelija

Nyt on taas ollut hiljasempaa tuntemuksissa pari päivää ja heti alkaa tietty hurjat ajatukset pyöriä päässä. Tavallaan toivon että kaveri olisi kovin liikkuvainen niin ainakin tietäisi että siellä ollaan hengissä...

Jaa tämä sivu