muutos aiheeseen: keskenmenon jälkeen raskaaksi ja kuinka pian.

hallansuru

Satasella mukana keskusteluissa
mietin semmoisia asioita jotka vaivaa...että kun..tein ovulaatiotestit tuossa eilen ja tänään.ne näytti kumpikin positiivista.tein ihan ohjeen mukaan.todellakin!mutta yksi mutta.minulla on vielä kuukautisvuotoa menossa!yli viikon vuotoja ollut.tosin erittäin niukkaa vuotoa.viime kuussa poistettiin kierukka.nyt menkat alkoi 4 päivä.jatkuen edelleen.

siis miten ovulaatiotesti näytti positiivista? tarkoittaako se oikeesti sitä et se on nyt se ovulaatio, tosin aika kummalliseen aikaan! viel ku on vuotoja? onko mahdollista? neuvoja kiitos :)  toivon kovasti vaavia ja mieheni myös.ollaan nyt koitettu saada minut raskaaksi tosissaan tässä.etenki nyt ku ovistesti näytti positiivista.onko niihin luottamista? milloin se ovis pitäs tulla jos menkat oli 4 päivä eteenpäin?miks testi näytti nyt jo positiivista..friikkiä.help!

En osaa ottaa kantaa ovulaatiotestien luotettavuuteen... Mutta sen tiedän, että munasolu irtoaa keskimäärin 14 päivää ennen kuukautisten alkamista. Toisaalta ovulaatio voi tulla vähän aikaisemmin tai vähän myöhemminkin..

Mutta eiköhän se ovulaatio voi tapahtua myös kuukautisten aikaan, sillä raskaaksi tuleminen on mahdollista myös tällöin :D eli voihan se testi ihan hyvin olla oikeassa :)

juu ja kun testasin kaks positiivista tossa ja sit tein netis ovislaskuria.se sanoi et hedelmällisimmät päivät 13-18 marraskuuta.ovulaation sanoi olevan 16 päivä mutta kuinkas se testi sit näytti kahdesti sen olevan jo nyt :D toivottavasti olikin! on niin vaavikuume et toivon et onnistuis.edellinen ei onnistunut mut luulen ettei ehtinyt tulla silloin ovulaatio, se tais tulla jo ennen kierukan poistoa....

oon jokatapaukses sekaisin näitten testien kans.kai ovulaatio voi tulla myös menkkojen aikaan? ilmeisesti.varsinki kun menkat on lopuillaan kaikista merkeistä päätellen.

onks muuten mitään kikkoja joilla raskautuminen on varmempaa tai helpomaa? minulla on yksi lapsi jo mutta en muista oikein näitä koska hän on jo iso poika :D ja hän syntyi ihan ns.vahingossa......ei yritetty.unohdin yhden pillerin (ilmeisesti) toinen lapsi haaveissa meillä:)

Tuntuu että nää ovulaatiot ja raskautumiset on niin henkimaailman asioita, että niihin ei päde mikään logiikka.. :D

Ja mä olen sellainen epävirallinen kuumeilija, kyllähän se toinen olisi haaveissa, mutta yritykseen taitaa olla piiiiitkä matka...

Onnea tähän kiertoon, toivottavasti nyt tärpää! :)

tein eilen ja tänään erään ihmisen neuvosta RASKAUSTESTIN.kumpikin testi jotka tein näytti haaleaa plussaa :O missä nyt mennään?

Aikamoinen tilanne sulla! Tuosta ovulaatiotestistä... sehän ei oikeastaan näytä itse ovulaatiota, vaan sen hormonin, joka irrottaa munasolun. Siksi testi voi useampana päivänä näyttää positiivisen tuloksen, kun hormonitason on koholla. Itselläni niin kävi useastikin, kun yritettiin esikoista. Välillä jatkoin testien tekemistä niin kauan, ettei enää tullut positiivista tulosta, joten silloin ovulaatio oli jo varmaankin tapahtunut.

Olen kuullut, että raskauden takia ovulaatiotesti voisi näyttää positiivista. En tiedä yhtään pitääkö se paikkaansa, vähän oudolta kuulostaa, koska ne testit kuitenkin testaavat eri hormonia. Jos oot kuitenkin positiivisen raskaustestin tehnyt, niin varmaan kannattaa soittaa äitiysneuvolaan ja kysyä asiasta tai sitten odotella muutaman päivän ja testata uudestaan, josko saisit vahvemman plussan.

soitin neuvolaan ja ne sanoi siellä et voisin tällä viikolla tehdä uuden testin siellä labrassa virtsasta.sitä ne vaan osasi sanoa.ei kyllä tullut mielenrauhaa.... :(

häiritsee kun ei tiedä onko raskaana vaikka testi näytti plussaa kahdesti! pelkään et kysees on varhainen keskenmeno? voiko olla. vai onko ihan normaalia vuotaa tällä tavalla vaik ois raskaana....todellakin aikamoinen tilanne.

Toivottavasti sulla olis vielä pikkuinen matkassa, jos oot raskaana! Ei kyllä mun tietääkseni kovin runsas vuoto kuulu raskauteen... Mulla kävi ennen raskautumista kerran niin, että tein haalean plussatestin, mutta menkat alkoi kumminkin. En tiedä oliko testitulos väärä (testi oli kyllä ihan ohjeitten mukaan tehty) vai tapahtuiko sitten joku varhainen keskenmeno... Nää on niin mystisiä juttuja. Mutta seuraavasta kierrosta sitten jo tärppäsi :) Tsemppiä sulle! Kerro, kun asia selviää.

kerron kyllä,nyt iltaa kohti on pientä vatsan nipistelyä ilmaantunut mutta vuoto on niukentunut..tuntuu et se oli runsaimmillaan vaan muutaman tunnin.luulin et vuodan ku seula monta päivää mutta kyl tuo on nyt rauhoittunut iltaa kohden tässä.joskus 7 aikaan alkoi vuoto rauhoittua.tosin vatsakivut voi johtuu siitä et minulla on NÄLKÄ :D toivottavasti siitä! uskoisin kyl niin.ollu kyl ihmevuoto mutta kyl väitän et ne on menkkavuodot kun on ihan samanlaista vuotoa kuin kuukautisteni aikaan.joillekin on tullut ihan normaali kuukautisvuodot raskauden aikana.niin ainaki luin.tiedä sitten...?kyl jos kaks testii näytti plussaa niin oon raskaana tai ainakin olin jos en enää.lääkäri sanoi et ei välttämättä ole keskenmeno kun en oo kärsinyt kivuista pahemmin.kysyin toki et onko mitään mahdollisuutta et tosiaan olen raskaana ja et tää ei oo keskenmeno.se sano et mahdollisuudet on joku 50-50 että näin...no toivotaan parasta.ilmoittelen asian kulusta :) jos nyt menee kesken ni surettaahan se mutta sit pitää vaan yrittää uusiksi ja toivoo parasta.tää on jännä ku en tienny aiemmi ku eilen et oon raskaana.. :O aattelin et ei oo tärpänny ku alkoi menkat....sit söin lääkkeitä mitä ei saa raskaana syödä pari kertaa ku en tosiaan tiennyt.mut olis kyl raskaus niin alussa et ne ei vaikuta mitenkä, ainakaan lääkäri ei usko.jotenki silti pelko on et jos kuitenki.

mä tein ovistestin raskaustestinä kun esikoista yritettiin, ja se näytti positiivista samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Seuraavana päivänä tein raskaustestin ja todellakin olin raskaana. Luin jostain sivuilta, että ovulaatiotestillä voi testata myös raskautta, ja mun kohdalla se ainakin piti paikkaansa.

Toivottavasti on pikkuinen vielä matkassa jos olet todella raskaana! peukkuja sinne! :)

todella suuri pettymys.ja nyt pelottaa et saan uuden keskenmenon jos tuun raskaaks.pelottaa tosissaan :(

Eikö ne toistuvat keskenmenot yleensä ole aika harvinaisia? Oon ymmärtänyt niin. Ymmärrän kyllä, että sua pelottaa. Olisin varmaan itsekin ihan paniikissa. Sanoiko lääkäri mitään, että kuinka kauan pitäisi odottaa, ennen kuin yrittää seuraavaa raskautta? Tai voiko nyt tällä keskenmenolla olla jotain vaikutusta seuraavan raskauden kulkuun?

lääkäri sanoi että voi yrittää heti uutta raskautta? aika epäilyttävää kun oon kuullut et ei pysy vauva kyydissä jos liian aikaisin raskautuu, sit taas oon kuullut et ei oo mitään suurempaa keskenmenon riskiä vaikka olis aiemmin ollut keskenmeno.

no minulla oli sellainen keskenmeno et ei tarttenu mitään kaavintaa tms.vuotelin vaan luonnollisesti loppuun mitä tuli ja ei tarttenu enää mitään tutkimuksia.

haluisin mahd.pian raskaaksi uudellen....niin et seonnistuu...

kiitos pahoitteluista Miramaria... :) toivotaan et seuraava pysyy kyydissä.

Takaisin