Mustasukkaisuus

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletko sinä tai onko kumppanisi mustasukkainen? Sopivasti, liikaa vai liian vähän?

Itse olen aina ollut hiukan mustis kaikissa suhteissani, varmaan pettämiskokemusten ja hylkäämisen ja yksinjäämisen pelon vuoksi. Nyt näin raskaana ollessani olen huomannut olevani vähän enemmänkin mustasukkainen miehestäni. Typerää ja häiritsevää:bored:
 
Myönnän, että olen hieman mustasukkainen ihminen. Olen myös ollut suhteissa, joissa kumppani on mustasukkainen, ensimmäinen poikaystäväni sairaalloisestikin, mikä johti taas isoihinkin ongelmiin...
Nykyinen mieheni on myös jonkin verran, mutta olemme yhdessä harjoitelleet asiaa ja olen havainnut, etten ole enää niin mustasukkainen mitä olen ollut, samaa havaitsen hänessä. On sellainen aihe, mikä kannattaa jutella läpi pariinkin otteeseen ja miettiä, miksi mustasukkaisuuden tunteita on :)
 
En ole mustasukkainen eikä miehenikään ole. En ole koskaan ymmärtänyt mustasukkaisuutta. Ex-mieheni oli mustasukkainen eikä siitä ainakaan mitään hyvää koskaan koitunut.
 
Nuorempana olin jonkin verran mustasukkainen, enää oikeastaan en. Varmaan voisin olla, jos mies antaisi siihen jotain aihetta, mutta toisaalta sitten se ei varmastikaan olisi pelkkää mustasukkaisuutta, jos olisi syytäkin olla mustis.

Ex-mieheni oli todella mustasukkainen, ja se oli aika ahdistavaa.
 
Olin suhteen alussa joskus mustasukkainen. Nykyisin tiedän että sille ei ole mitään aihetta. Mies ei ole myöntänyt olevansa mustasukkainen, mutta samoin kun seurustelimme hän ei oikein pitänyt yhdestä miespuolisesta kaveristani ja veikkaan tässä vähintään osasyyksi mustasukkaisuutta.
 
Takaisin
Top