Musiikki

Piikkipensas

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marraskuunmammat 2015
Olenpa tässä pistänyt merkille hyvin kumman raskausoireen. Nimittäin biisit, jotka eivät ole herättäneet ennen mitään tunteita, ovatkin nyt yks kaks ihan parasta ikinä.
Mä olen yleisesti enemmän raskaamman musiikin ystävä, vaikka siten rakastan kyllä myös lattarimeininkiä (tanssitaustaa...). Apisfani olen ollut siitä asti kun kundit eivät olleet vielä yhtään mitään ja biisit vouvasi pahasti c-kasetilla :grin Sitten soittolistalla normaalisti on Volbeat, Type 0 negative, Sentenced, Kotiteollisuus, Pain, System of a down...
Mutta nyt. Jösses sentään. Britney Spears kuulostaa ihan kauheeeen kivalta. Ainakin siis jotkut biisit. Pitbull (koskaan ennen kuullutkaan, mutta nyt kun yuotubessa seikkailen..) myös omaa pari kivaa rallatusta.
Tässä ihan hämmentyy! :bored::grin
 
Täällä myös raskaamman musiikin ystävä, mut apikset ja senkaltaiset myös miellyttää, normisti kuuntelen sonataa, kotiteollisuutta, nightwishiä, charonia, näyttää kallistuvan kotimaisen puolelle :wink ulkomaisista varmaan gunnarit ja metallica ollut kauiten mun listoilla.... niin pistän sen raskausoireiden piikkiin kun viimeraskaudessa miellyin timantit on ikuisia biisiin ja popitin sitä kun autossa tuli radioista, hitto mut se kuullosti silloin hyvälle. Nyt huomaan hyräileväni jotain siltsua päivätpitkät, mikä on tosi outoa. Ja tänään tuli joku gagan biisi radiosta niin piti laitta lisää ääntä, hui! :nailbiting:
 
Mulla tää tuli aika puskista, kun esikoista odottaessa musamaku ei muuttunut, mutta voimistui. Jos mahdollista. Hyvät biisit oli MAHTAVIA biisejä ja mahtavat biisit TAJUNNAN RÄJÄYTTÄVIÄ :wacky:
 
Mä tajusin ykspäivä kuuntelevani robinia kun radiosta soi ja laittavani radioo vie isommalle. :eek:
Yleensä rakastan suomalaista punk ja rokki musaa.
 
Takaisin
Top