Muotoilevia/mahaa tukevia alusvaatteita odottajalle?

salmiakkisisu

Satasella mukana keskusteluissa
Onko kukaan törmännyt vastaaviin? Mulla on ollut tapana käyttää muotoilevia alusasuja ja ne ovat pitäneet ryhdin tosi hyvänä ja ovat muutenkin napakoita päällä. Nyt ei vaan maha tahdo enää entisiin sopia. Onkohan odottajalle jotain mahaa tukevia aslushousuja tms.? Tuntuu, että tarvis sitä tukea jo nyt.
 
mie olen ostanu niitä masutuubeja, ne vähä tukee, sit on niitä sukkahousuja ja tukivöitä, mut nyt ku googletin ni ei äkkiseltää alushousuja tullu näkyville mitkä tukis.
 
Mä tilasin noita carriwelin alushousuja sekä ttukitopin. Ovat aivan ihanan pehmeitä ja todella miellyttävän tuntuisia. Muistan, että hommasin esikoisen odotusaikana noita samaa materiaalia olevia carriwell imetysliivejä ja olivat todella hyviä sekä pitkään kestäviä. Olivat silloin päivittäisessä käytössä kaks imetysaikaa sekä myös yhden odotusajan. Voin suositella. Tosin tyyli on mummo, mut mä en voi näin raskaanaolossa sietää mitään, mikä jää mahan alle. Tosin eipä sellaiset hepeneet tälle kropalle sopiskaan :)
 
En tiedä onko pöksyjä, mutta itselleni hankin Anita baby belt tukivyön ja se on kyllä todella hyvä ja tukee masua
 
Takaisin
Top