Mitkä villitykset tulevat mieleesi ja ovatko ne olleet mieleesi vai eivät? Esim. Dingo, permis, olkatoppaukset, lantiomalliset farkut, mitä näitä nyt on.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olin lapsena ja nuorena niin epäkiinnostunut muotivillityksistä kuin vaan voi olla sekä hyvin epäcool, etten edes muista mikä oli cool Tamagotchit oli sellainen juttu, että semmoisen jopa omistin itse. Myös virtuaalitallit yms oli suosittuja ja sellaista itseasiassa pidinkin itse joskus... Huh. Sitten oli se viestipaikka mihin kirjauduttiin sähköpostiosoitteella. Mikä hitto se nyt oli. Mese? En muista. Siellä sitten läheteltiin kavereiden kesken tyhmiä hymiöitä.
Tokio Hotel oli jossain kohtaa ihan äärettömän suosittu ikäisteni tyttöjen joukossa silloin, kun olin yläasteella, mutta mä kuuntelin Slipknotia ja Children of Bodomia, sain rumia katseita kun sanoin joskus että se Tokio Hotelin laulaja näyttää tytöltä Muistan myös jonkinlaisen villityksen siitä, että piti laittaa stringit jalkaan ja kiskoa ne niin ylös että näkyivät. Pojilla taas oli tapana tunkea farkkujen puntit valkoisten sukkien sisään. Ja sitten ne kamalat leveälieriset lippalakit, joista ei luovuttu edes oppitunnin tai ruokailun ajaksi... Lisäksi pojilla oli aika usein niin isot vaatteet, että reppanat melkein hukkuivat niihin. Ja alkkarit (tai peput) vilkkuen mentiin. Pillifarkut taisi olla yleinen suosittu juttu, mutta niistä olen kyllä aina tykännyt ja tykkään kyllä edelleen.
Ihan lapsuudesta muistan ne schleichlegot, joihin olin rakastunut. En tosin muista oliko muilla niitä, taisi olla. Sitten ne räksyttävät, pattereilla toimivat koirat ...
Meillä oli 90-luvulla muodissa muovitutit, joita roikkui kaulassa lukuisia erivärisiä ja -kokoisia. Niitä keräiltiin innolla. Varsinaisia vauvan tutteja ne eivät olleet.Ai niin! 90-luvulla nuorilla oli tutti kaulassa, siis ihan vauvojen tutit...