Munkit vai tippaleipä?

Paras vappuherkku?

  • Munkit

    Äänet: 15 93.8%
  • Tippaleipä

    Äänet: 1 6.3%
  • Muu (mikä?)

    Äänet: 0 0.0%

  • Kaikki äänestäjät
    16

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kumpaa teillä syödään vappuna, munkkeja vai tippaleipää? Vai kuuluuko vappuunne ihan muita herkkuja?

Meillä minä ja poika syödään tippaleipää, mies donitseja.
 
Munkkeja, parasta siman kanssa. Omaan makuun tippaleipä ei oikein maistu miltään.
 
Tykätään kaikki enemmän munkeista, mutta jostain syystä ei niitä kaupasta osteta. Kylässä yleensä syöty jonkun sukulaisen tekemiä munkkeja. Tippaleipiä taas sitten ostettu kotiin.
Muok. Ja itsehän en yleensä leivo mitään.
 
Lisäkysymyksenä munkkien syöjille, millaisia munkkeja syötte? Siis donitseja, hillomunkkeja, hillottomia munkkeja... Itse leivottuja vai kaupasta ostettuja?
 
Tippaleipä maistuu mun suuhun kuivuneelta nuudelikasalta jossa on munkin mausteet. :sour: Eli munkkia syödään, joko rinkilöinä tai hillotäytteellä. Ostetaan usein kaupasta. :angelic:
 
Vappuna äidin tekemiä reikämunkkeja ja rosetteja! Mies tykkää tippaleivästä.
 
Munkit ja sima :) tippaleipä ei maistu mielestäni miltään ja mikään muu ei kuulu vappuun kuin sima, munkit, sipsit, perunasalaatti ja nakit.:Heartred
 
Rinkulamunkit, itsetehtynä ja reilusti sitruunankuorella ja vaniljalla maustettuna.
Teen yleensä yli oman tarpeen, saa sukulaisetkin..
 
20200430_193914.jpg


Ehdottomasti munkit :happy::happy::happy:
 
Munkit, mieluiten vadelmahillotäytteiset :hungry:Vaikka se syöminen onkin sottaista puuhaa koska sokeri..
 
Takaisin
Top