Munasolujen stimulointi

Miia78

Silmät suurina ihmettelijä
Miulla aloitettiin keskiviikkona munasolujen stimulointi ja haluisin kysyä teiltä, jotka ootte sen saman kokeneet, että miten nopeasti alkoi tuntumaan munasarjoissa munasolujen kasvaminen? Olitteko työkykyisiä koko ajan punktioon saakka?
 
Hei mulla ei oo vielä mitään. Estrogeenia parantavaa "luontaistuotetta" promeva oon käyttänyt kaks kiertoa joista se toinen vasta alle puolivälin. Eka kierrossa oli ovulaatio.

Meinaan aloittaa tuon letrozole n sitten kun siitä on hyviä kokemuksia canada. / USA


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hei mulla ei oo vielä mitään. Estrogeenia parantavaa "luontaistuotetta" promeva oon käyttänyt kaks kiertoa joista se toinen vasta alle puolivälin. Eka kierrossa oli ovulaatio.

Meinaan aloittaa tuon letrozole n sitten kun siitä on hyviä kokemuksia canada. / USA


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Mitä ne lääkkeet tekee?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Clomifen ja letrozole jotenkin kypsyyttää munasoluja , tehostaa niiden kypsymistä . Clomifen jos toimii saattaa kypsyyttää liian monta. Letrozole käsittääkseni turvallisempi sen suhteen mutta ultraa suositellaan että nähdään montako on kypsynyt ettei tulisi monikkoraskauksia


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Clomifen ja letrozole jotenkin kypsyyttää munasoluja , tehostaa niiden kypsymistä . Clomifen jos toimii saattaa kypsyyttää liian monta. Letrozole käsittääkseni turvallisempi sen suhteen mutta ultraa suositellaan että nähdään montako on kypsynyt ettei tulisi monikkoraskauksia


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Juu, clomifenit itsekin käytän . Ja heti ekasta kuurista kypsyi yksi hieno munarakkula . Ja ensimmäistä kertaa elämässäni bongasin ovulaatiota .. Nyt sitten jännitän kauheasti ett tuottiiko tulosta . ..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo on, mulla oli välillä keltarauhashormoni ihan nollassa = ei ovulaatiota. Nyt viime kierrossa oli 20 että oon ovuloinut ja muuta ei käytössä kuin promeva.

Jännää tuleeko ovulaatio nyt vai aloitanko letrozolea / clomifenin.

Hienoa että sulla on nyt kypsä munasolu! Pidän peukkuja että siitä vauva muodostuu


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
[q uote="isbeth, post: 757847, member: 90375"]Joo on, mulla oli välillä keltarauhashormoni ihan nollassa = ei ovulaatiota. Nyt viime kierrossa oli 20 että oon ovuloinut ja muuta ei käytössä kuin promeva.

Jännää tuleeko ovulaatio nyt vai aloitanko letrozolea / clomifenin.

Hienoa että sulla on nyt kypsä munasolu! Pidän peukkuja että siitä vauva muodostuu


Sent from my iPhone using Vau Foorumi[/quote]
Juu , toivottavasti ! Ja kiitos :Heartred
En vaan osaa laskea se dpo ? Lasketaanko plussa päivästä lähtien? Vai? Ihan pihalla näissä :) tikutatko normaalisti vai tunnet että ovuloit?



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Dpo on mullekin outo koska mistä ovulaatiopäivän varmaksi tietää? Clearbluen sivuilla on hyvä LH ja muut hormonit käyrä kyllä, nyt ei oo linkkiä siihen.

Mä teen ovulaatiotikkutestejä ja yritän lukea viivoja, vähän vaikeeta kun sävy vaihtelee mut sen tummimman luulisin olevan se oikea. Ens kierrolla (jos en oo raskaana jo, toivottavasti, eilen touhuttiin, tänään oli ovulaatioväri korkein, munasolu elää 24 h mutta siittiöt 4 päivää), alan käyttämään digiovulaatiotestiä, jos siis tarvitsen, mut joskus kuitenkin aattelin saada selkoa noista tikkujen viivoista :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top