Muita odottajia Tampereelta tai lähikunnista?

kuopus2018

Jostain jotain jo tietävä
Heinämammat 2018
Katsoessani heinäkuun laskettujen aikojen listaa yllätyin Taysissa synnyttävien vähäistä määrää. Muiden kuukausien laskettuja aikoja en oo tsekannu. Onko täällä siis muita keväällä/kesällä synnyttäviä? Mulla on kolmannen lapsen laskettu aika heinäkuun alussa.
 
Jos kaikki menee hyvin, ni muutan Tampereelle kesällä ja la on syyskuussa eli Tayssissa sit olis synnytys :)
 
Täällä kanssa Tampereelta ja elo-syyskuussa olisi pikkukakkonen tulossa.
 
reilu 40km tampereelta asun, tripla-yh:ksi näillä näkymin tulossa tossa syys-lokakuulla...
 
Taysin lähistöllä asun ja kolmatta odotan. Kuulun lokakuisten ryhmään. Vanhemmat lapset ovat jo teinejä ja minä itse syvässä keski-iässä, kun pian täytän neljäkymmentä.
Edellisistä synnytyksistä taysissa on jo 15 ja 13 vuotta, joten olisi kiva kuulla, millaista Taysin synnärillä nykyään on. Millaisia synnytyssalit ovat? Onko siellä mahdollisuus perhehuoneeseen?
 
2015 oli ihan mukavat synnärit, tilaa oli ja välineitä käytössä, amme ym., itsehän viihdyin siellä käytännössä vuorokauden eli tuli tutuksi synnäri. Nythän siellä on taas rempattu mutta varmaan vaan parempaan suuntaan mennyt. Jos ei ole ongelmia synnytyksessä voi päästä potilashotelliin, me oltiin siellä esikoisen kanssa ja oli vaan aivan mahtavaa johonkin osastoon verrattuna! Kätilöt kulman takana opastamassa, oma rauha, hyvä ruoka eikä maksa juuri mitään [emoji4] Sinne olis toive tämän kakkosenkin kanssa jos kaikki menee hyvin.
 
Potilashotellimahdollisuus kuulostaa kivalta. Isossa huoneessa olin viisi päivää esikoisen kanssa ja olihan se aika rauhatonta, kun oli useampi äiti ja vauva siellä kitisemässä. Toisen kanssa olikin sitten niin kiire, että lähdin kotiin jo vuorokauden kuluttua synnytyksestä.
Nyt kun teinit on jo isoja, niin ei olisi semmoinen kiire kotiin, mielellään toipuisi rauhassa syöden valmista ruokaa. :)
 
Potilashotellimahdollisuus kuulostaa kivalta. Isossa huoneessa olin viisi päivää esikoisen kanssa ja olihan se aika rauhatonta, kun oli useampi äiti ja vauva siellä kitisemässä. Toisen kanssa olikin sitten niin kiire, että lähdin kotiin jo vuorokauden kuluttua synnytyksestä.
Nyt kun teinit on jo isoja, niin ei olisi semmoinen kiire kotiin, mielellään toipuisi rauhassa syöden valmista ruokaa. :)

Täällä kans yksi keski-ikäinen, Tampereen lähistöllä asuva iltatähden odottaja. Kaksi aiempaa lasta jo parikymppisiä ja kotoota pois muuttaneet.
Mua kiinnostaa myös kokemukset potilashotellista, millä ehdoin sinne pääsee? :)
 
Täällä kans yksi keski-ikäinen, Tampereen lähistöllä asuva iltatähden odottaja. Kaksi aiempaa lasta jo parikymppisiä ja kotoota pois muuttaneet.
Mua kiinnostaa myös kokemukset potilashotellista, millä ehdoin sinne pääsee? :)

Jos ei ole riskiraskaus (että vaatisi synnytyksen jälkeen seurantaa) ja synnytys sujuu ilman ongelmia yai komplikaatioita - ja jos hotellissa on tilaa :)
Esikoisen kanssa meni synnytys pitkän kaavan mukaan mutta ihan hyvin. Ainoastaan kun olin saanut epiduraalin niin vaadittiin että kykenen pissaamaan ennen lupaa hotellipuolelle. Kävin sitten synnytyssalin vessassa ja palatessani hihkuin "pissa tuli!".
Kannattaa kirjata synnytystoivelistaan että hotellimajoitus kiinnostaa.
 
Takaisin
Top