Muistatteko toisianne merkkipäivinä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko teillä puolison kanssa tapana muistaa toisianne merkkipäivinä?

Meillä kuuluu syntymäpäiviin, kuten myös isänpäivään ja äitienpäivään lahjat ja kakku tai muu herkku. Se kuka herkun järjestää on sitten asia erikseen, voi olla juhlittava itsekin. Muina vuosipäivinä ei anneta lahjoja, mutta saatetaan tehdä jotain mukavaa yhdessä.
 
Tottakai. :) Minä yleensä muistan pienimmätkin kissanristiäiset, koska tykkään huomioida toista pienin lahjoin ja huomionosoituksin. Mies muistaa vähemmän, mutta yleensä ainakin syntymäpäivän muistaa, jolloin sitten saan jotain pientä lahjaksi :grin Useimmiten vastaan kuitenkin kakun teosta yms, oli sitten toisen merkkipäivä, oma tai yhteinen.
 
Tottakai. :) Minä yleensä muistan pienimmätkin kissanristiäiset, koska tykkään huomioida toista pienin lahjoin ja huomionosoituksin. Mies muistaa vähemmän, mutta yleensä ainakin syntymäpäivän muistaa, jolloin sitten saan jotain pientä lahjaksi :grin Useimmiten vastaan kuitenkin kakun teosta yms, oli sitten toisen merkkipäivä, oma tai yhteinen.
Meillä menee melko samoin:)
 
No sen verran, että onnitellaan aamuisin puolin ja toisin, jos toisella on synttärit. En itse välitä yhtään siitä, huomioidaanko minua vai ei, olen kai jo niin vanha, etten vaan jaksa. Toki silloin oli kiva, kun vauvan kanssa tultiin sairaalasta kotiin ja siellä odotti kukkakimppuja ja onnitteluja, ja myös vauvasälää, jota oli tullut lahjoina sieltä ja täältä.
 
Mies muistaa mun synttärit, seurustelun ekan päivän, kihlajaiset, hääpäivän ja vauvan syntymäpäivän yms... Minä onneton en muista kuin miehen synttärit ja vauvan syntymäpäivän. :dummy:
 
Minä ostan lahjat aina miehelle, hän ei osta minulle kuin äitienpäivänä kukat. Kuulemma ei keksi mitään ideoita. Tänä vuonna toivoin helppoa synttärilahjaa, jottei tarvitse keksiä, nyt odottelen toteutusta (synttäreistä 3 kk). Kuulemma rahasta kiinni nyt.
 
Takaisin
Top