Montako viestiä uupuu salaiseen ryhmään pääsystä?

Mustikkatäplä

Keskustelun kolmiottelija
Marraskuun äidit 2019
Tammikuiset 2023
Tammikuiset 2026
Tammikuisten salaisen ryhmän luomiseen vaaditut 500 viestiä tulee ihan näillä näppäimillä täyteen (alle 20 enää tarvitaan).

Kultakin ryhmäläisiltä vaaditaan puolestaan 30 viestiä, ennen kuin pääsee ryhmään mukaan. Montako viestiä sinulta vielä puuttuu? Tätä ketjua voi hyödyntää viestimäärän kasvattamisessa 🤭

Itse olen näemmä ahkeroinut ja viestimäärä on jo reilusti täynnä. 😅 Nyt vain siis odottelemaan, että ryhmä luodaan.

Tarviiko olla täällä tammikuisissa siis 30 viestiä, vai ylipäätään foorumilla, et pääsee salaiseen mukaan? En oo varma onko mulla täällä ihan 30, kovin oon koittanut nyt aktivoitua just et saatais salainen ryhmä vihdoin 😁

En tiedä näkeekö jostain suoraan, mutta laskin omani viestihistoriasta😅 Ja oon ymmärtänyt, että ne 30 viestiä pitää nimenomaan olla tammikuisten ryhmässä.
Mulla puuttuis tämän jälkeen vielä 6😬

En tiedä näkeekö jostain suoraan, mutta laskin omani viestihistoriasta😅 Ja oon ymmärtänyt, että ne 30 viestiä pitää nimenomaan olla tammikuisten ryhmässä.
Mulla puuttuis tämän jälkeen vielä 6😬
No juu, noin 23 eli muutama vielä

Joo 30 viestiä tänne tammikuisiin. Yks tapa laskee on mennä tohon tammikuisten etusivulle ja sit tehdä haku omalla nimimerkillä (Kuka -kohtaan) ja laittaa vaihtoehto this forum.

Edit. Tämä oli viidessadas viesti 🥳

Joo 30 viestiä tänne tammikuisiin. Yks tapa laskee on mennä tohon tammikuisten etusivulle ja sit tehdä haku omalla nimimerkillä (Kuka -kohtaan) ja laittaa vaihtoehto this forum.

Edit. Tämä oli viidessadas viesti 🥳
Jeee!!🥳🥳

Takaisin