Montako päivää kiinnittymisestä voi tehdä r-testin

-Yasmin

Silmät suurina ihmettelijä
Hei :happy:

Uskaltaisiko tässä jo parin päivän sisällä tehdä raskaustestiä? Vahva epäilys että kiinnittyminen ollut noin 8 päivää sitten, ( ovis ollut noin viikko siitä taaksepäin.)
4.12 ja 5.12 pari kertaa pyyhkiessä tuli vaaleanpunaisen sävyistä ja kerran verensekaista vuotoa. Siitä vuodosta lähtien alavatsassa on ollut nippailuja sekä vihlontaa.
Menkkojen pitäisi alkaa vasta 1-2 päivän päästä (max 3:n).
Ennen menkkoja on kyllä suht kovat kivut mutta nyt ei ole ilmaantunut mitään.
Onkohan kyseessä ollut kiinnittyminen ja vihdoin kyseessä olisi raskaus :sad001
Missä kohtaa raskaustestin uskaltaa tehdä?
 
Nelisen päivää kiinnittymisestä pitäisi näkyä haaleasti testissä. Jos 8pvää kiinnittymisestä niin pitäisi olla jo plus! Tee heti ja laita kuva sit plussasta :)
 
Mulla on viha-rakkaussuhde raskaustestien tekemiseen :grin
Se on aina yhtä masentavaa kun näkee että testi onkin nega..
Menkat olis voinut tänään jo alkaa, mutta myös samalla vasta 1-2 päivän päästä, ettei olis vielä ees myöhässä kun kierto joskus heittelee päivillä.
Mietin vaan kovasti sitäkin että onko nuo mainitsemani oireet olleet kiinnittyminen ja siitä eteenpäin raskausoireita.:sad001
Jotenkin tahtoisin venyttää sitä testin tekemistä että välttyis negan saannilta..
 
Täytyy huomenna herättyäni koittaa uskaltaa tehdä testi, huomenna vois olla myös menkkojen eka päivä, joten katotaan jääkö ne tulematta :grin
Toivotaan parasta, onhan tätä jo pian vuosi odoteltu :Heartred
 
Useimmilla luteaalivaihe (ovulaation jälkeinen vaihe) on aina sama ja useimmilla se on n. kaksi viikkoa. Olisin siis jo hieman toiveikas ettei tule taas turhaa negaa. :) Vaihtelua toki on ihan normaalin rajoissa. Pidän peukut pystyssä että tulet huomenna kertomaan plussauutiset. :)
 
Mulla ois kotona entuudestaan one step herkkiä r-testejä liuskoja, oon kuullut niistä aika huonoa palautetta.. onkohan ne kuinka luotettavia o_O
 
Mulla ois kotona entuudestaan one step herkkiä r-testejä liuskoja, oon kuullut niistä aika huonoa palautetta.. onkohan ne kuinka luotettavia o_O

noin pitkään kiinnittymisestä pitäisi kyl näkyä. Ehkä ne ei näytä esim dpo9 vielä mutta nyt pitäis jo näkyä. Toki voit lisäksi ostaa pregcheck-testin marketista :)
 
Kyl uskaltaa testata jo dpo 8. Mut tosi moni sanoo et vasta kun menkat on kunnolla myöhässä kannattaa niin testata. Mulla kp 38/28-30 ja soitin terveyskeskuksee iha muissa asioissa ja kysyin tätä nii mulle sanottiin et viikonki päästä se raskaus voi näkyä testissä jos ei vielä näy. Mut tiedä sit mitä tuleman pitää :joyful: tsemppiä
 
Tän päivän testi oli nega :sad001
Pitää varmaan menettää toivo tältä kierrolta.
Kovasti vaan ihmetytti se vuoto ovis ja menkka viikon välillä, ja vatsan nippailut.
 
Tuntuu niin epäreilulta kun muut tulee raskaaksi tuosta vaan tai edes yrittämättä ja jotkut ei sitten millään :sad001 Jokasen nega testin jälkeen olo on kuin rekan alle jääneellä.
 
Ehkäisy jätetty pois 1,5 vuotta sitten, yritystä on ollut sen aikana aktiiviesti ja ei niin aktiivisesti.
Ovistestit oli mulla käytössä tosi pitkään, mutta alkoi tuntua pakkopullalta joten vähensin niiden käyttöä.
En tiedä meneekö oma kroppa sekaisin välillä, niin monta kertaa kuvitellut että ois raskaana. :sad001
Kai vain pitää alkaa nyt tarkkailla omaa kiertoa vieläkin tarkemmin.
Harmittaa vaan jatkuvat nega tulokset, ja vaikka niitä onkin ollut jatkuvasti koitan pysyä positiivisena asian suhteen, olen kuitenkin perusterve nuori nainen, joten eiköhän se vielä jossain vaiheessa tärppää :Heartred
Onko teillä muilla ollut plussa kierrossa käytössä jotain ns. poppakonsteja, jalat ylöspäin, greippimehu yms?
 
Huomenna onkin verikoe, olen kyllä ajatellut että ihan lääkärillä ja sen lisäksi gynellä käynti näin alkuun voisi olla hyvä josta aloittaa, jos tuntuu että ei meinaa millään tärpätä..

Onko teillä muilla ollut plussa kierrossa käytössä jotain ns. poppakonsteja, jalat ylöspäin, greippimehu yms?
Tai jotain muuta mikä voisi vahvasti edesauttaa raskautumista.
Aktiivinen ovistestien tekeminen alkaa täällä varmaan taas tammikuussa, toivottavasti vielä tärppää :angelic:
 
Pahoittelut negasta ja voimia! :Heartred Monet plussaa nopeasti, mutta varsinkin täällä kuumeiluosastolla on aina myös paljon pidempään yrittäneitä. Esikoista yrittäessä tuli kokeiltua vähän sitä sun tätä. Lopulta plussa tuli reilu vuoden yrityksen jälkeen, kun heitin kirveen kaivoon, jätin kaikki poppakonstit ja päätin että kun seuraava vuoto alkaa hakeudutaan lapsettomuustutkimuksiin. Kaikilla ei valitettavasti sekään "konsti" toimi. Pikaista plussaa teille! Tiesit varmaan että vuoden yrityksen jälkeen voi hakeutua lapsettomuustutkimuksiin ja hoitoihin, jos haluaa.
 
Menkat 28-30.8 ja rapiat. Normi kierto 27-29, tossa ollut 28 pari edellistä. Rakkautta oli 1-2.9 ja 5.9 tuli alavatsakipuja, voimakkaita kuukautiskipuja. 8.9 tuli vähän tippaa paperiin, haalean punaista ja pieni rusehtava lima. Ei koskaan ollut ennen. Ollut menkkakipuilua siitä asti ja nyt 4 päivää pientä nypintää kuin virtsaputkessa kun raskaana ollessa. (Itsellä ollut paljon ainakin loppuraskaudessa) Tänään herkkä testi oli vielä nega. Menkat pitäisi alkaa 24.9 tai vähän jälkeen. En enään usko että tulisi positiivinen ja odottavan aika pitkä. Onko muilla kokemusta?
 
Takaisin
Top