Näinpä, minun arvio kun on et äänten lähteen väli olisi joku 3-5cm. Siitä olen varma että kyse on sydänäänistä, 2* tsuku-tsuku kuuluu, istukat kun viuhuvat eri tyyliin ja omat valtimot/laskimot ovat huomattavasti laiskempia sykkimään. Tuplia puoltaisi sekin että kohtu on tullut mielestäni aika aikaisin ylös lantiosta, ja 9+4 mennään kuukautisista laskettuna. Toki olen monisynnyttäjä eli on sillä kohdulla valmiiksi jo kokoakin. Tavanomaisten raskausoireiden lisänä minulla on jo nyt NÄLKÄ, joka ei anna armoa. Pakko olla varasto nopsia hiilareita että jaksan odottaa sen että teen paremman välipalan. Nousen usein unilta vain syömään.
Olisihan tuo vaan melkoinen rutistus jos tuplat tulisivat. Nuorimmaiseni ei ole vielä vuottakaan, ja jos laskettu aika pitää paikkansa niin nuorimpien välille tulisi 1,5v ikäero. Kevättalvella hoitaisin kotona viittä alle kouluikäistä. Mieheni kyllä lohdutti että kyllä me selvitään, ja sen uskonkin. Perheemme on jo valmiiksi iso, ja se mitä minä en pikkuvauvaa hoitaessa jaksa, niin isi hoitaa. Yhteistyöllä tämä onnistuu.
Ei ehkä olisi pitänyt lukea, mutta tietysti sitä tulee illan hiljaisina hetkinä sitten googlattua kaksosten sikiöajasta ja syntymästä, se että äänet kuuluvat aika rinnakkain voi tarkoittaa melkein mitä tahansa istukoiden ja vesipussien osalta. Voisi olla identtiset tai sitten erimunaiset. Jännää jännää! Tai ehkä vaan sitten onnistun kuuntelemaan yksösen ääniä vaan erikulmista, kerta se kai olisi se ensimmäinenkin kun sellainen onnistuu.