Monikkoraskaus?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Odotatko tai epäiletkö odottavasi monikkoja? Olisiko se vallan ihanaa vai tulisiko vähän yllätyksenä?

Täältä voit lukea lisää kaksosraskaudesta.

Täällä taas voit leikkimielisellä testillä testata, onko sinulla mahdollisesti taipumusta monikkoraskauteen. Minkä tuloksen sait?

Muutakin monikkokeskustelua voi käydä täällä.:dummy1::dummy:
 
Olishan se melkoinen pommi! Toisaalta 2 yhdellä vaivalla houkuttelis. Itsellä on useita tekijöitä puoltamassa asiaa tuon testin mukaan, ikä, pituus, valoisa vuodenaika… Äitini on kaksonen, mummoni on saanut kahdet kaksoset.
 
Meillä ei ole suvussa alttiutta kaksosiin, joten epätodennäköistä olisi saada kaksoset. Jos näin kävisi niin olishan se hurjaa!
 
Testin mukaan mulla mahdollisuus kaksosiin on huomattavan korkea, herraisä! :wideyed: Joutuis varmaan taas autokaupoille. Huh. No, jää nähtäväksi.
 
Minua suoranaisesti pelottaa onkohan siellä kaksi kun alkoi raskaus oireet ennen menkkojen alkamista. Oma mummoni on identtinen kaksonen, joten riski on saada. Tein sen höpsön testinkin niin huomattava riski on. Toivon kyllä hartaasti että olisi vain yksi. En todellakaan tiedä miten minä selviäisin kaksosten kanssa ja kolmen isomman lapsen kanssa. Raastava ajatus.
 
Täällä odotellaan kaksosia ar-ultran perusteella. Asia ei tullut yllätyksenä, sillä minulla oli todella vahva aavistus asiasta. Oireista sitä ei olisi voinut päätellä, sillä esikoisesta kärsin tosi rajusta pahoinvoinnista kun taas nyt tämä vellominen on siedettävää. Ainakin toistaiseksi :hilarious:
 
Testin perusteella itselläni on huomattavan korkea riski kaksosraskauteen. Äidin suvussa onkin useampia kaksosia ja jopa yhdet triplat kymmenen vuotta sitten pikkuserkullani.
Itselleni riittäisi kyllä ihan yksi lapsi kasvamaan masuun.
 
Testailin piruuttani ja vastaus:
Sinulla on huomattavan korkea mahdollisuus kaksosraskauteen!

En tiedä miksi mutta mulla ois vähän tällänen fiilis. Olis hei aika hurjaa mutta tiedän että pärjättäisiin jos näin sattuis käymään :happy:
 
Testin mukaan hieman kohonnut mahdollisuus kaksosraskauteen. Ei se ainakaan geeneistä tule, eipä ole kummankaan suvussa kaksosia. En usko (enkä toivo :grin), että tässä oltais kahta oottamassa.
 
Missään nimessä en kaksosia toivoisi, korkean riskin raskaus on tälläisenäänkin joten mitään ylimääräistä ei toivoisi. Kaksosia on paljon kyllä suvussa
 
Takaisin
Top