Monikko odottajat

Tuntuu supistukselle, mutta käyrälle ei piirry mitään. Onneks täällä osastolla on ainakin hyvässä hoidossa. Vielä olis kyl liian pienet viikot tulla.. 30+3 tänään..

Tsemppiä osastolle Elea!

Toivotaan, että nyt vielä muutaman viikon jaksaisivat pysyä kyydissä

Mikäs Floweryn tilanne?
 
Täällä tilanne ihan ok. Poitsut kasvaneet hyvin viime ultrassa aiemmin viikolla kun käytiin. A on vajaa 1400g ja B vähän yli 1100g. Omilla käyrillä edelleen vaikka alakäyrällä ollaankin molempien osalta. Virtauksien osalta taas tarkempaan seurantaan ja tiistaina taas uudelleen käynti. Hyvä että seuraavat ja toivotaan että olisi taas parempi ettei joutuisi vielä osastolle ja käynnistykseen :Heartred

Kuinkas siellä jaksellaan?
 
Tänään väläytettiin et mut siirrettäis juhannuksen aikana Kuopioon. Mikkelissä ihan täyttä. Vauvateholta tullaan tänää tai huomenna juttelee. Vauvojen hoito tapahtuu sit siellä, kun Kuopiosta palaudutaan Mikkeliin.

Estotippaa jatketaan vielä. Mennyt ke illasta lähtien. Sain myös 2x Bricanyl-piikit supistuksiin. Ja onneksi ke ja to iltoina meni kortisonit vauvoille. Nyt seurataan supistuksia ja pitää herkästi lähtee soittaa kelloa.

Siirtokuljetus ei ole niin helppo järjestettävä juhlapyhänä.. lääkäri ja lastenlääkäri olivat tilateesta keskustelleet ja lastenlääkäri olis nopeeta tahtia siirtämässä KYSiin kun viikkoja vasta 30+3.
 
Kovasti tsemppiä Elea sinne sulle ja pikkuisille :Heartred toivotaan että pikkuiset jaksaisivat vielä pysytellä masun suojassa hetken. Onneksi hyvässä hoidossa ovat jos päättävät aiemmin tulla.
 
Tsemppiä Elea! Hyville viikoille olet jo päässyt. Toivotaan vielä masupäiviä pienille, mutta hyvin varmasti pärjäävät vaikka varaslähdön nyt ottaisivatkin.
 
Ei saanut enää unta. Aamulla paperit kuntoon ja suunta KYSiin varotoimenpiteenä. Tästähän tulee oikeen mielenkiintoista.
 
Ja tänään sit toinen lääkäri päätti minua näkemättä, että seurataankin vielä täällä MKS:ssa. Estotippa otettiin tauolle ja saan huoneessa jaloitella, käydä suihkussa ja vessassa. Olin jo henkisesti valmistautunut siirtoon. Nyt pitää kaikki ajatella uusiksi. Yksi supistus aamulla ollut, muuten tilanne rauhallinen. Lämpö nousussa. Odottelen vauvatehon hoitajaa käymään ja kertomaan ko.paikasta.
 
^No onpa sielläkin erikoista touhua :? Yhä useammin tuntuu, että näissä instanseissa on hieman "haasteellista" toi tiedonkulku, kun yksi sanoo yhtä ja toinen toista...
 
Ja tänään sit toinen lääkäri päätti minua näkemättä, että seurataankin vielä täällä MKS:ssa. Estotippa otettiin tauolle ja saan huoneessa jaloitella, käydä suihkussa ja vessassa. Olin jo henkisesti valmistautunut siirtoon. Nyt pitää kaikki ajatella uusiksi. Yksi supistus aamulla ollut, muuten tilanne rauhallinen. Lämpö nousussa. Odottelen vauvatehon hoitajaa käymään ja kertomaan ko.paikasta.


Voi hitto mikä tilanne...yks sanoo yhtä ja toinen toista. Ihanku kaikessa muussa ei olisi jo tarpeeksi kestämistä. Paljon voimia Elea:Heartpink

Olen kanssa niin pettynyt omaan synnytyssairaalaani koska sieltäkään mitään varmuutta saa ikinä mistään tai suoria vastauksia suoriin kysymyksiin. Tulee semmonen olo että pitääkö tässä heittäytyä hankalaksi että mua kuunnellaan:finger002:smiley-angry019:bored:Nuo loppuraskauden käynnitkin on aikataulutettu niin, että synnytän tasan 38+0. :banghead:Koska esikoinen oli yliaikainen niin näilläkään ei kuulemma ole riskiä syntyä aiemmin. Selvä se sitten....
 
Voi rähmä Elea. Tsemppiä! Tuo on tosiaan niin hanurista kun yks sanoo toista ja toinen toista. Yritä siinä tosiaan itse sitten valmistautua tai asennoitua mitenkään tulevaan...
 
Tänään päivystää lääkäri, mikä otti mut osastolle. Saa nähdä mikä hänen mielipiteensä on. Kätilön näkemys olis, et mä olen lepohoidossa täällä rv 32 asti, eli reilun viikon vielä. Sit sais Mikkelissä synnyttää. Katsotaan, mitö Olga sanoo.. tuskin sentään kotiin laitetaan, mut siitäkää en yllättyis. Kipeitä suppareita ei oo nyt ollu, mut senkin edestä kivuttomia.
 
Täällä kaksosia odottava mamma liittyy joukkoon:) Viikkoja 16+1 vasta mutta vauhdilla tuntuu viikot menevän!
Onnea Mamsulle pikkujätkistä:Heartred

Tämä keskustelu on pääasiassa niille kenellä on La elokuussa. Toki voit tänne kirjoitella ja viestejä lukea. Mutta kannattaa varmaan myös liittyä oman lasketun ajan kuukausiryhmään, ni saat samoilla viikoilla olevilta vinkkejä yms :) Onnea kaksosista:)
 
No nii. Pääsen kotiin lepäämään, mut sillä varauksella, et herkästi päivystykseen, jos useemman tunnin supistelee tai supistukset kipeytyy tai tulee jotai epämääräistä vuotoa, vedet menee tms. Kävin jo vauvateholla tutustuu paikkaan. Pari viikkoa tosiaan hyvin iisisti, sit on jo ihan hyvät viikot. Tänään 30+6.

Kanava oli täysimittainen, kohdunsuu suljettu. Vauvat olivat kääntyneet perätilaan. Kontrolli äitipolilla sovitusti ens maanantaina.
 
Onko teillä muilla käyneet supistukset kivuliaimmiksi? Eikös se ole normaalia?Kunhan niitä ei ala tulemaan säännöllisesti....:meh:
 
Äitipolikäynti rv 31+6.
Sykkeet ja virtaukset molemmilla hyvät ja vettä normaali määrä. Virkeät vauvat. A perätilassa, painoarvio noin 1,7kg ja B raivotarjonnassa, painoarvio noin 1,6kg. Seuraava kontrolli 2 viikon päästä, jolloin synnytystapa-arvioon aika. Jos A vielä pt, sectio tulee olemaan n. rv 37. Ja kuulemma herkästi näytille, jos supistaa säännöllisesti ja jos vedet menee, lanssilla.
 
Takaisin
Top