Odotatko ensimmäistä lastasi vai onko sinulla lapsia jo ennestään? Kuinka monta?
Uusperhesatu Asioista perillä oleva 16 touko 2018 #1 Odotatko ensimmäistä lastasi vai onko sinulla lapsia jo ennestään? Kuinka monta?
LilyOfTheValley Piirimestaruustason postaaja 29 touko 2018 #2 Minäpä aloitan tänne. Minulla on siis jo entuudestaan kaksi lasta. Tämä tulokas, jonka olemassa olosta sain tietää hiljattain, olisi siis kolmas lapsi.
Minäpä aloitan tänne. Minulla on siis jo entuudestaan kaksi lasta. Tämä tulokas, jonka olemassa olosta sain tietää hiljattain, olisi siis kolmas lapsi.
A Aemila Näppärä viestien naputtelija 31 touko 2018 #5 Odotan myös toista lasta, minua itseä on yllättynyt että olen aivan yhtä innoissani uudesta tulokkaasta kuin ensimmäisestä!
Odotan myös toista lasta, minua itseä on yllättynyt että olen aivan yhtä innoissani uudesta tulokkaasta kuin ensimmäisestä!
LilyOfTheValley Piirimestaruustason postaaja 31 touko 2018 #6 Täälläkin ollaan ihan tosi innoissaan tästä kolmosesta. Ehkä sekin vaikuttaa, kun tämä on meidän perheen viimeinen lapsi.
Täälläkin ollaan ihan tosi innoissaan tästä kolmosesta. Ehkä sekin vaikuttaa, kun tämä on meidän perheen viimeinen lapsi.
S sakababy Seurustelun sensei Maaliskuunmammat 2016 Helmikuun äidit 2019 Helmikuiset 2022 3 kesä 2018 #7 Toista lasta :)
Ihmemaanlapsi Piirimestaruustason postaaja Syyskuiset 2021 5 kesä 2018 #9 Toista odotan nyt. Tammikuussa 2018 syntyi esikoinen :)
Hilu91 Vauhtiin päässyt keskustelija 6 kesä 2018 #10 Tää ois mun toinen ja miehen eka. Mulla ennestään 8/13 tyttönen :) Ja ihan yhtä innossaan ja jännissään tässä ollaan ku viis vuotta sit :D
Tää ois mun toinen ja miehen eka. Mulla ennestään 8/13 tyttönen :) Ja ihan yhtä innossaan ja jännissään tässä ollaan ku viis vuotta sit :D
pumpei Kommentoinnin ninja Helmikuun äidit 2019 Huhtikuiset 2021 7 kesä 2018 #12 Ensimmäistä täälläkin.
Berlin Sukkela juttelija Heinäkuun äidit 2019 8 kesä 2018 #15 Toista lasta, eka oli 11/16 :) keskonen, toivotaan että toinen tulee lähempänä laskettua aikaa.
bluebe Päivystävä dosentti Helmikuun äidit 2019 Marrasäidit 2020 9 kesä 2018 #16 Täällä odotellaan ensimmäistä.
B Blackwood Näppärä viestien naputtelija 10 kesä 2018 #17 Kolmas tulossa ja näillä näkymin viimeinen. :)