Monennesta kierrosta tulit raskaaksi?

mymlan

Sanavalmis juttuseppä
Otsikko kertoo jo, mutta kauan teillä kesti raskautua vai kestikö ollenkaan ja tuli yrittämättä? :)
 
Kolmannesta kierrosta. Mut täytyy sanoa, että tää kolmas otettiin vasta tosissaan.
On kyllä siunattu olo, kun ei tarvinnut nytkään kauempaa yrittää, vaikka ikääkin jo alkaa olla.
 
Kävin ottamassa kierukan pois tammikuussa pari päivää menkkojen alkamisen jälkeen. Sen jälkeen tuli vielä yhdet menkat, joiden jälkeen tärppäsi. Eli onko tuo sitten toinen kierto? :D aika nopeasti kuitenkin. Esikoisen kohdalla ei käytetty ehkäisyä vuoteen, mutta ei varsinaisesti yritettykään, enemmänkin ehkä yritettiin vältellä ja aika pitkään se sitten onnistuikin.
 
Toisesta kierrosta tulin raskaaksi.

En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä kolmeen vuoteen eli lopetin e-pillereiden käytön, kun tulin vahingossa raskaaksi niiden aikana (toisin sanoen esikoisen ilmoitettua tulosta).
Kierto on ollut esikoisen syntymän jälkeen säännöllinen ja oviksen oon bongannut helposti.
 
10 kiertoa meni :) meinattiin juuri pitää pari kk taukoa, mut päätettiin kuitenkin vielä helmikuussa yrittää. Maaliskuussa oltaisiin varmaan yritys jätetty tauolle, koska olisi sattunut syntymäpäivät sisaruksille (ja myös omani) melkein samalle viikolle joulun alle :D
 
Edellistä lasta yritettiin 4 vuotta. Nyt sitten ihmeen kaupalla tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta. ♡ Tämänkin takia oon aika epäuskoinen vielä tän raskauden suhteen.
 
Meillä 7-8 vuotta meni tähän plussaan. Lopetettiin pari vuotta sitten jo haaveilu ja olin jo suunnitellut että käyn laittamassa kierukan nyt keväällä.
Hoitoja ei saatu.

Huhu pitkä aika, meillä vaan tuo 1,5vuotta yrittämistä ja kyllä kerkes siinäkin ajassa käydä semmosen tunnemylleryksen läpi että huhheijaa, en halua edes kuvitella mitä olette käyny läpi noin monta vuotta! Saanko kysyä miksi ette saanut hoitoja?
 
Meillä ehkäisy jätetty 6 vuotta sitten. Varovaisena toiveena ollut, kun eo kuitenkaan pitänyt välttämättä edes olla mahdollista. Pari vuotta yritettiin enemmän, laskeskelin ovut. Hoitoihin ei ikinä uskallettu, mun pää ei olis kestänyt jos ei olis onnistunut. Tästä raskautumisesta maailman onnellisin olo tällä hetkellä, kun tiedetään, että onkin mahdollista :Heartred
 
Huhu pitkä aika, meillä vaan tuo 1,5vuotta yrittämistä ja kyllä kerkes siinäkin ajassa käydä semmosen tunnemylleryksen läpi että huhheijaa, en halua edes kuvitella mitä olette käyny läpi noin monta vuotta! Saanko kysyä miksi ette saanut hoitoja?

Juu, toki. Kävin julkisella puolella lapsettomuuden vuoksi lääkärissä. Naistenklinikalla totesi, että painoindeksi on liisn iso, että eivät ala tutkimaan mistä lapsettomuus johtuu. Itse tiesin, etten voi päästä heidän vaatimustasolleen asti :/ millään.
 
Takaisin
Top