Monelta heräsit?

Kissa herätti mut keskellä yötä, enkä saanut enää unta. Ja kun olin sen digin päättänyt tänään tehdä, niin senhän voi sitten tehdä kolmelta yöllä, eikö vaan.:hilarious: Ennen neljää taisin sen jo tänne palstalle ladata. Ei tosin näy oikein mielestäni se kellonaika siinä viestissä. Nukuin yhdet päikkärit sohvalla jo tälle aamulle.:grin
 
Puol kasi. Perhepedistä (remontti) heräsin kuopuksen kovaan kiukkuun ja itkuun. Maha kipeä. Ilmeisesti mahassa väänti kovasti eikä mikään meinannu helpottaa.
 
(sori väärä ketju :hilarious:)
 
12 tunnin unetbtais olla tarpeeseen, ysiltä noustu ja tyttöjen kans menty nukkumaan ysiltä. Nyt ei tänään varmaan väsytä niin paljon ku eilen :laughing001
 
neljältä, ihan liian aikasin!! :O Toivottavasti huomenna nukuttaa pidempään...
 
Kahdelta... esikoinen tunki viereen nukkumaan ja mölysi niin kauan että ehdin siinä herätä kunnolla. Mulla on ongelma nukahtaa uudelleen jos ehdin herätä kokonaan. Herätyskello sois kolmen tunnin päästä että saa nähdä tuleeko sille tarvetta vai pitäiskö näillä samoilla silmillä jaksaa vielä yksi työpäivä ennen kesälomaa.
 
6.30 tänä aamuna :facepalm: 7-8 joka ikinen aamu lomalla. Enään olis viikko jäljellä lomaa ja sit pitäis palata työmaalle. Katotaanko niin sitten kyllä nukuttais eikä millään jaksais aamusin nousta :notworthy
 
Ysiltä, olis kyllä voinu nukkua vielä pidempäänki. :sleep011
 
Ysin aikaan pyys koira pihalle, samalla sit kuulukin olevan esikoinen hereillä omassa sängyssään :)
 
Klo 6, töihin piti mennä mutten pahoinvoinnilta kyennyt
 
Ekan kerran jo 2:00 kun tyttö kömpi viereen. Sitten heräiltiin tutusti klo 7:00 aamupuuron keittoon. Tyttö ilmoittaa pontevasti joka aamu, äiti mulla on nälkä! :p
 
Takaisin
Top