Monellako viimeinen raskaus menossa??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voisin tehdä toisen vaikka heti perään, jos vois hypätä yli 4 ekaa kuukautta[:D] Oli sen verran hirveää aikaa, että sen takia täytyy pari vuotta odotella. Mutta meille toivottavasti sitten aikanaan vielä ainakin pari pikkuista[:)]

Nostetaas tää takas kehiin:
Hip hei, toivoisin kyllä itsekin uutta raskautta..vielä viimeisen kerran..
Nyt tänään tein nega testin.. ei mulla tosin oo menkkoja alkanu eikä muuta mistä ees tiätäisin..mutta teinpähän nyt testin omaksi huviksi ja oli se pieni pettymys vaikka tiesin että en oo..[;)]

täällä kans haaveilen jo seuraavasta.. kummallista kuin nyt jo olisin valmis vaikka oksensin lähes koko raskauden ja synnytyksen aikana ajattelin että loput adoptoidaan :P mistäköhän sitä sais lottovoiton että vois vaan hankkia vauvoja lopun elämää???

Voi ginessa, et arvaakkaan montako kertaa täällä olen ajatellut tota tykkää -nappulaa [:D]

Lapsista ihan hieman; Juteltiin miehen kanssa ettei enää tehtäis, Riiahan on minun esikoinen ja miehen pikkukakkonen, kuin myös sitten viimeinen... Oon hirveesti pohdiskellut näitä juttuja, jotenki arvelluttaa se eten ehkä kakkosen kanssa saavuttaisi tätä ihanaa symbioosia missä nyt Riian kanssa olemme, jännittää myös sekin että mitä jos rakkautta ei riittäisikään? [8|]
Voi miten aikoinaan tätä lasta niin toivoin, ne kymmenet tikut mihin pissasin ja jokainen kolhaisu sydämeeni kun sitä pystyviivaa ei siihen näyttöön tullutkaan. Ja miten asiat muuttuvatkaan; kummallista on jopa lievä pelko tulla raskaaksi, nään unia että olen raskaana ja ihan rikki. Koska nyt kun tiedän minkälaista tämän ihanan nyytin kanssa onkaan olla, ei abortti tulisi kysymykseenkään. Kamalaa ajatella näin, mutta se olisi kamalaa [:(]

Toisaalta, miten ne asiat tosiaan muuttuvatkaan, Riia kun tosta lopettaa olemasta mun vauva, niin ehkä haluan taas sellaisen [8|] Lohduttavin ajatus on siinä että ovet ovat avoinna, mitään ei tarvitse päättää nyt... [:)] toivottavasti [8|]

[&o]En mä osaa lopettaa.....
Kovasti kouristelen uuden kuumeen valloissa ja yritän vaan järjellä ajatella ja jotenkin "viivästyttää"asiaa[:)]

Ginessalle + tsempit[:D]

Mä en viimeksi raskautunut ennekuin menkat alkoi(vaikka kyllä sillon vielä imetin)
en usko että enää edes kävis kädenkäänteessä,ikääkin kun jo on....
Silti en ihan vielä ala leikkiä asian kanssa[:)]

Minnikristiina: ihan pakko korjata yks pikki iso asia[:D] : Riia tulee aina olemaan sun vauva!!! Se ei lopu koskaan. Minäki olin mun isän vauva siihen asti kun hän vuosi sitte kuoli ja äitille olen vauva edelleen (33v) [:D].

Tosi kiva kuulla Elyseeltäkin jotain. Mutta sinähän kyllä aikamoinen olet[:D]. Ehkä sun pitää se 10 tehä täyteen[;)].

Huh huh, mitä tunteiden vuoristorataa vedetty lähipäivät. Olen alkanut miettiä toista lasta emoticon

Enkä pääse tästä mihenkään. Etsin tän ketjun ja luin mitä olin mieltä vielä muutama kuukausi takaperin, pelottavaa!! Miten mieli voi näin muka muuttua?? Siis minä, joka just apauttirallaa viimeksi viikko sitten juttelin jollekin siitä, kuinka Riia-Maria tulee olemaan mun ainokaiseni. ARGH! Tätäkö tää naisena oleminen tulee sit olemaan. Mitäs jos en osaakaan sit enää lopettaa?

Pelottaa oikeen helvetisti emoticon Kaikki mitä tähän liittyy, odotus, synnytys, itse vauva...

Ja tätä myöten haluan tietenkin sydämellisesti onnitella kaikkia uudelleen raskautuneita emoticon Minäkin haluan nyt toisen.

p.s liekö syy tämän foorumin ja tappavan tasaiseen tahtiin kuuluvat plussaajat ? Mies näytti vihreetä. Se on menoa nyt emoticon

Onnea yritykseen, Minnikristiina :-)

Johan tässä tulee itsellekin kauhea vauvakuume, kun näin paljon tulee raskautumisuutisia. Jos kuitenkin kevääseen tai kesään jaksaisi odottaa, niin tulisi jonkinlainen ikäero lapsille ja jos esikoinen olisi sitten vähän omatoimisempi..

Onneksi mies vähän toppuuttelee, mähän olisin jo täyttä päätä tekemässä toista vauvaa :-D

Takaisin