Mitkä on suosikkijäätelösi?

Kiitos tämän ketjun mulla on nyt jäätelökonekuume! Tekisi niin mieli hankkia sellainen kunnollinen aparaatti tuohon pöydälle ja sinne sisään sitten kookoskermaa, murskattuja suklaahippukeksejä ja pari tippaa aitoa vanilja-uutetta. Vaan kun kirjoitin sen jo 🎅 lahjalistaan niin en vaan voi...vai voinko?
 
Kiitos tämän ketjun mulla on nyt jäätelökonekuume! Tekisi niin mieli hankkia sellainen kunnollinen aparaatti tuohon pöydälle ja sinne sisään sitten kookoskermaa, murskattuja suklaahippukeksejä ja pari tippaa aitoa vanilja-uutetta. Vaan kun kirjoitin sen jo 🎅 lahjalistaan niin en vaan voi...vai voinko?
Meitä ei ainakaan oo kaduttanut sen hommaaminen! Aitoja aineita ja maku syvempi ja täyteläisempi kuin kaupan jäätelöissä! Ja vielä paljon vähemmällä sokerilla. Me ei lisätä kidesokeria ollenkaan. Tietysti kaikki yhdistelmät eivät ole onnistuneet, mutta pikkuhiljaa sitä on alettu huomaamaan, minkälaiset aineet toimii yhdessä ja miten ne maut tulee jäätelössä esiin. 👍
 
Siitä on kohta 10 vuotta, joten malli ei välttämättä enää ole sama, mutta tuo Wilfa Vanilla näyttää samanlaiselta. Wilfa joka tapauksessa. Muistaakseni joku 250€ suunnilleen siitä maksettiin. Tämä siis @Aaltokukka sinulle vastauksena. 😄
Meillä taitaa myös olla Wilfa, mutta en muista hintaa. Tekee kyllä joko jäätelöä tai pehmeistä, kumpaa nyt sitten haluaa. Ei tarvitse erikseen pakastaa. ( vaikka on tehty sitäkin) Iso miinus on puhdistus)
Meillä rajoittava tekijä oli koko, eli ei saanut olla iso.
 
Siitä on kohta 10 vuotta, joten malli ei välttämättä enää ole sama, mutta tuo Wilfa Vanilla näyttää samanlaiselta. Wilfa joka tapauksessa. Muistaakseni joku 250€ suunnilleen siitä maksettiin. Tämä siis @Aaltokukka sinulle vastauksena. 😄
Kiitos vastauksestasi! Juuri tuota W Vanilla olin jo vilkuillutkin.
Keksin että jos hankin sen itsenäisesti itselleni jo piakkoin, nii-in sittenhän 🎅 on tuotava se isompi auto kun jäätelökonetta en enää tarvitse. 🤣
 
Takaisin
Top