Miten voitte huhtimammat?

Santsulle kovasti tsemppiä huomiseen koitokseen!:) 


Ihanaa kun on vihdoin tulossa meidän vuoromme posahtelun suhteen ..:)
Pari päivää huhtikuuhun ja jokainen vuorollamme saamme pikkuiset nyyttimme maailmaan..
Kiva kun nyt on täälläkin ruvennut porukka enempi kirjoittelemaan, tuntui tuossa yhdessä vaiheessa että täällä ei tapahdu mitään koskaan :) 
Ehkä tuolla lähestyvällä h-hetkellä on jotain tekemistä asian kanssa :)

Hyvää loppu odotusta kaikille huhtimammoille!:)
 
Joo niin on tosi kiva kun juttua riittää nyt enemmän täällä omallakin kuukaudella! :)

Piti viel omia kuulumisia tulla sen verran lisäämään et mä oon ollu jotenki toooosi väsyny pari viimeistä päivää. Onneks oon voinut nukkua kuitenkin päiväunia ja mennä ihan omaan hiljaseen hissuttelu-tahtiin, nostan kyl hattua äideille joilla on kotona muitakin pieniä tai sitten isompiakin lapsia menossa mukana. Just nyt tuntuu et hyvä kun ite jaksaa päivittäiset pakolliset siivoukset ja ruuat tehä! :D 
 
Hei meillähän on ryhmässä kohta taas huhtivauva, toivottavasti sektio menee hyvin!
Mä sain tänään 36 viikkoo täyteen, hyvä minä :D Merkkejä on ollu enemmän että oltaiskohan täältä jo pian tulossa, toivottavasti.
Osastolla lääkäri sanoi että tää 36 olis rajana jonka jälkeen ei tartteisi enää olla vuodelevossa jne, huomenna onkin ohjelmassa lähteä vähän vikoille vauvatarvikeostoksille. :) Kumminkin sinne viikon päähän olis kiva pitää vauva masussa että pääsee Haikaranpesään,kuten täällä oon moneen kertaan maininnu, ja eikös sitten vauva olis vähän niinkun virallisesti valmis =) Saa nähdä mitä mun kaupoilla käynnistä tulee, jos alkaa oikeen supistelee tms. niin ehkä sitten pitäydyn vielä lähinnä kotona kunnes 37 vko täyttyy ja voi alkaa vaikka häätöoperaation >:D 

Mä olen kanssa ollu hirmu väsyny, monena päivänä nukkunu päikkärit, no ehkä siksikin kun nuo yöunet on aika katkonaisia. Mutta monesti 12 tuntia kun ollu hereillä niin alkaa jo nukuttamaan.
 
Aurinkoista perjantaita kaikille!

Onkohan Santsun vaavi jo nähnyt päivän valon? Jännää! Ilma on mitä ihanin ja Pääsiäinen tekee tuloaan väistämättä.

Mulla on jomottava paineen tunne häpyluulla ja se tuntuu varsinkin, kun nousen tuolilta, sohvalta tai sängystä ylös. En tiedä onko masukki edelleenkään kiinnittynyt lantioon, mutta alhaalla se ainakin on ja sen kyllä huomaa.. Olen jumppaillut vähän joka päivä (ihan kevyttä jumppaa), niin nyt sitten olen eilen ilmeisesti onnistunut jumppaamaan oikein kunnolla, kun on pakarat ja kyljet jumissa! :D Hohhoijaa - juoksu lenkille tekisi mieli kipaista, mutta no can do. Viikonloppuja kaikille! :)  
 
Jee, täällä on vatsa tipahtanu alemmas! :D Tänään on alkanu tulla "sukkapuikkokipuja", muuten tuntemukset on ennallaan. Oon parina päivänä käyny jopa kävelyllä, noin vartin verran (huom. puoli vuotta sitten saman matkan taittamiseen mennyt 5 minuuttia :D) ja eilen käytiin vähän kaupoilla. Supisteli lopulta niin ettei meinannut tulla kävelemisestä mitää, mutta ne hellitti pikkuhiljaa kun pääsi aloilleen. Jänskittää kovasti ylihuominen lääkärikäynti! :)

Mulla on nyt pari kertaa sattunu ihan hirveesti oikeelle puolelle kylkeen. Se on molemmilla kerroilla tullut makuuasennossa kun oon jotenkin solmussa kääntynyt, ja sattuu hirveesti aina sisään hengittäessä ja menee ohi kun nousee ylös kroppa suoraksi. Ekalla kerralla siinä kipukohdassa tuntui vauvan jalka. Voisko olla,että vauvan joku osa jäis "puristuksiin" mun mitä-lie elintä vasten kun käännyn pahasti..Kenelläkään samanlaisia tuntemuksia?

Vielä jotain mulla oli mielessä mutta se katosi johonkin...Voi hajamielisyyttä! Joka tapauksessa alan olla tosi kypsä näihin vaivoihin ja todella toivon että vauva tulisi suht pian :D Mielialatkaan ei enää heitä häränpyllyä, nyt kaikki vaan ärsyttää ja raivostuttaa ihan hirveesti.Voihan kärsimättömyys =) Mukavaa huhtikuuta ja vointeja kaikille!
 
Ihana kuulla että jotkut on päässyt ihan reippailemaankin...Itse en juurikaan pääse suuntaan tai toiseen kun aina olevinaan niin hirmu kipeä...No viikon lääkekuurin jälkeen sain 4vko:n flunssan voitettua ja siitä sitten tulikin hiiva kaupan päällisiks...Ei kiva lainkaan kun muutenkin saa vessassa ravata...No nyt on hiivakin taltutettu ja olo alkaa olemaan suht hyvä.Eli nokka kohti kevättä ja liikuntaa... <3

Mukavaa loppu odotusta kaikille...Kohta se on ohi... :)
 
Takaisin
Top