Miten vietätte isänpäivää?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sohwia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kortit lähetetään isälle ja vaarille. Olisi kuitenkin mukava pukeutua mekkoon ja päästä vähän kakkua herkuttelemaan :D Asuvat niin kaukana, ettei voi lähteä kyläilemään. Mies on työmatkalla ja papan haudalla voisi toki käydä, kun suht lähellä. Mukavaa isänpäivää kaikille! :)
 
Meidän vakkari: aamulla tehdään croissantteja ja aamukahvit tuodaan sänkyyn. Lasten tekemät kortit.

Vauvakortti-idea, oma värikylpy josta tulee kortti isille :)
 
Mä varmaan leivon jonkun sortin kakun tasolla kulhokakku-mukikakku mikrossa, riippuu avustajasta... lidlistä haen suklaata mistä tuo on tykännyt. Sit toivon ettei tarvi lähtee mihinkään. :P
 
Me tehdään miehelle / Maun isille aamupala valmiiksi. Lahjaksi annetaan huppari ja Bossin hajuvesi. Aamupäivällä mennään kaikki yhdessä Leikkiluolaan, jossa saavat viettää isä/poika laatuaikaa :grin Iltapäivällä mennään mun isän luokse syömään. Omalle isälle ajattelin antaa pojan kanssa yhdessä tehdyn kortin, valokuvan pojasta kehyksineen (päikkärissä oli just kuvaus) ja suklaalevyn :p
 
Mulla nyt toinen isänpäivä. Päivä meni ihan muksasti, hain pikkuneidin hoiviini aamulla ja poikettiin moikkaamassa mun isää sekä mun kissoja, ja faijan yhteydessä sit kans Ossi-kissa-ei-häntää. Mitään odotuksiahan mulla ei ollut päivästä vaikka sainkin muksun oppimaan et liputetaan koska on isänpäivä. Samalla juteltiin että äitienpäivänäkin liputetaan ja jopa muksun synttärinä, koska sattui syntymään lasten oikeuksien päivänä. Kommentteja isilipusta kuulin sit aina kun lippu näkyi, mutta koomiseksi homma meni ku oli tanko jossa ei ollu lippua ja neiti meinas tuohtua siitä oikein :D
 
Meille tulossa esikoinen helmikuussa ja tein miehelle isänpäiväksi isyyspakkauksen jonka vein aamulla aamupalan kera sänkyyn niinkun aina kotona tehtiin omalle isälle. Hän oli yllättynyt ja otettu paketista. Aiemmin puhui että tämä on nyt hänen ensimmäinen isänpäivä, vaikka kaveri potkii vielä masussa.
Lauantaina käytiin viettämässä minun isän luona isänpäivää syöden.
 
Takaisin
Top