Miten vauva sai alkunsa?

Eisikoinen oli reilun vuoden ja jätettiin ehkäisy pois tän vuoden helmikuussa. Kesäkuussa plussasin ja ois pitänyt tulla helmikuinen 2022, mutta meni kesken viikolla 11 ja jotain. Nyt eilen plussasin taas ja heinäkuun 2022 loppuun menis, jos saan pitää tämän. ❤️

Esikoista yritettiin kaksi vuotta ja mulla endometrioosi taustaa.

Lueskelen muita ketjuja ja laitan nimeni tuonne listaan. Sitten alan varovaisesti osallistumaan keskusteluihin ja ehkä joskus pääsen salaiseen ryhmään❤️

Ikävä tuo jo viikon 11 keskenmeno. Kävitkö siinä raskaudessa varhaisultrassa tai aiotko nyt mennä ? Itsellä myös taustalla keskenmenoja ja tää ensimmäinen kolmannes tuntuu piinaavalta. Itse kävin varhaisultrassa ja siellä ainakin oli kaikki kunnossa. Silti jännittää.
 
Ikävä tuo jo viikon 11 keskenmeno. Kävitkö siinä raskaudessa varhaisultrassa tai aiotko nyt mennä ? Itsellä myös taustalla keskenmenoja ja tää ensimmäinen kolmannes tuntuu piinaavalta. Itse kävin varhaisultrassa ja siellä ainakin oli kaikki kunnossa. Silti jännittää.
Kiitos myötätunnosta!

Edellisessä kävin naisten polilla rv 6 ihme kipujen vuoksi ja silloin lääkäri sanoi että on vähän nuorempi kuin pitäisi eikä sykettä näkynyt. Mulla kuitenkin pidempi kierto mitä neuvola käyttää laskennassa niin en hirveästi huolestunut. Aion nyt kokeilla päästä julkisen kautta varhaisultraan. Vetoan endometriooosiin ja epäonnistuneeseen leikkaukseen jotka nostaa kohdun ulkopuolisen raskauden riskiä ( munajohtimet on kiinnikkeiset). Ja sit vetoan myös edelliseen keskenmenon ja sen aiheuttamiin huoliin ja pelkoihin.
 
Yk3 tärppäsi.
Oin jo aivan varma että ei olisi tärpännyt ja odottelinkin menkkoja rauhallisin mielin. En tikutellut ovulaatiota mutta kuukautiskalenteri sovelluksen mukaan katsoin että ovulaatio olisi ollut sellaiseen ajankohtaan että ei varmasti tärpännyt. Sinä päivänä kun menkat ois aikasintaan pitäny alkaa (mulla heitelly 3päivällä kierto) tuli vaan outo tunne et teenpä kuitenki testin. Yllätyksekseni siihen tulikin haamu. Olin iha hämillää et nytkö se sit kuitenki tärppäs ja parinpäivän päästä tein digin joka sanoi "raskaana 2-3 viikkoa"
Oli iloinen yllätys että tärppäsikinBeating Heart Nyt toivotaan että pysyy mukana. Menossa viikot 6+4Beaming Face With Smiling Eyes
 
Ehkäisy oltiin jätetty heinäkuussa pois, raskaus oli siinä mielessä vähän yllätys kun tuli niin nopeesti mitä ajateltiin:smiling face with heart-eyes: :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top